Ik heb nee gestemd omdat ik het geen leuke naam vind, ik zou er zelf niet voor kiezen omdat het mijn stijl niet is. Echter, vind ik het ook geen naam waarbij ik afschuw voel als een ander z’n kind zo zou noemen. En geloof me dat ik heb wel snel. Haha. Lekker doen als het goed voelt voor jullie en niks aantrekken van alle nee’s
Ik bracht mijn stem uit voor ik las wat je had geschreven. Ik zei nee, maar als jullie het een leuke naam vinden zou ik er voor gaan. Het is geen rare naam, het is alleen niet mijn smaak (vandaar de nee)
Ja gestemd. Ik zou wel overwegen om eventueel Benjamin als officiële naam te geven, maar dit hoeft natuurlijk niet!
Ik ben er al aan gewend want het zoontje van één van de meiden uit mn 'uitgerekend in...-clubje' hier op zp heet zo Vind m erg leuk! In tegenstelling tot Benjamin want die vind ik echt zum kotsen!
Ik heb nee gestemd. Vind het een naam voor een tekenfilm beertje. Beetje boeloe de beer idee... Das mijn associatie. Maar als het voor jullie de naam is, gewoon doen hoor! Bij elke naam heeft er iemand wel een associatie.
Ik ken het als een afkorting van Benjamin. Ik geloof dat ik Benja leuker vind dan Benjamin maar nog steeds mwah...