Nou, mijn bezoekje is geweest! Heeft me best goed gedaan moet ik zeggen. Er werd tijd voor me genomen en ik voelde me op het gemak. Ze heeft tarotkaarten gelegd (liet deze keuze aan mij), waaruit bleek dat ik 2 kinderen zou krijgen. Waarschijnlijk jongen en meisje. Dit zou niet meer al te lang duren en volgens haar zou ik geen medische hulp nodig hebben. Verder heeft ze een aurabehandeling gedaan. Handen bij hoofd gehouden en in me gekeken. Alles zag er picobello uit zei ze. Zij vermoedde dan ook dat het zaad van mijn mannetje wat traag zou zijn.....Hiervoor adviseerde ze gembertabletjes (omdat hij er niet heen wil) Haar advies was om 1 keer per maand langs te komen. Zo zou ze zorgen dat de omstandigheden optimaal zouden zijn om zwanger te raken, zodat het allemaal wat sneller zou gaan. Dit ga ik dus doen. Baadt het niet dan schaadt het niet! Wordt vervolgd......
hee elvira! klinkt spannend allemaal! hopelijk heb je snel effect.... enne...., ga je nou stiekem je mannetje die pillen toe stoppen? hahaha liefs elfje
Hihi, nee die neemt ie vrijwillig! Goed he.... Ze zag ook dat het mij zo'n pijn deed dat het maar niet wilde lukken en dat ik veel hoop vestigde op onze vakantie......Bizar om mee te maken, wel de moeite waard...
ik ben ook pas bij een paragnost geweest zei dat ik of over 3 weken of over 3 maanden positief zou testen(zei ze toen ik er was) nou 3 weken later bleek ik zwanger erg grappig vind ik dat
Hee Elvira, spannende dag geweest voor je. Volgens mij geen teleurstelling he. Fijn dat ze je een goed gevoel heeft kunnen geven. Als het allemaal uitkomt zoals ze heeft gezegd dan is het dus wederom zo dat jouw eigen gevoel je ook niet in de steek laat. (zie eigen pendel) maar ja, dat had ik al eerder gezegd Liefs Bibi PS veel klusplezier dus deze maand
Super zeg!!! Ik ga binnekort ook een afspraak maken, dat wil ik eigenlijk al heel lang maar het is er nog nooit van gekomen...
jeetje elvira dat klinkt wel goed zeg. bijzonder als iemand zulk soort dingen zegt. hele veel vertrouwen voor de komende periode gewenst en dat ze maar gelijk mag krijgen. dikke knuffel. je bent zo welkom bij het zwangerengroepje.
hey Elvira, klinkt goed meid!! goed dat je naar haar toe bent geweest! geeft toch wat meer rust zo, en nu maar hopen dat ze gelijk heeft!! liefs, Neeltje
hai Elvira, Dat lijkt me een enorme opluchting om te horen... Hoe ben je aan haar adres gekomen? Misschien zou ik het ook wel willen maar ben best een beetje een schijterd....maar dan zou ik ook graag willen weten of het een goede is? UIt welke regio kom jij? Heel veel succes deze ronde! dikke kus Nina
Hoi, ik woon in Limburg...beetje ver voor jou dus....Ik heb het adres via via gekregen. Mensen die er al geweest waren...(wel voor andere problemen)
He ik heb ook aan je gedacht hoor! Maar geen tijd gehad om hier te komen. Wel een positief iets he. Ik duim voor je en hou je in de gaten
Hai Janne, Ik snap niets van die persoonlijke berichtjes.... Ik kan ze wel ontvangen maar verzenden lukt niet altijd! Dan blijft het bericht hangen..... Ik sta wel ingelogd maar goed dan even op deze manier.. als je het kan doorsturen zou echt super zijn! alvast bedankt liefs Nina