Na het klussen...LEEGLOOP!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debbie1983, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi dames :D

wie ervaart dit ook.. na het klussen heb ik soms het gevoel dat er niets achterblijft als jullie begrijpen wat ik bedoel :oops: .. het stroomt aan alle kanten dan :confused: ;) na het klussen blijf ik vaak wel een 10 min tot een kwartier liggen maar dan ga ik weer staan of zoiets en dan LIJKT het of alles eruit komt..

groetjes

2. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Uhm, ja dat heb ik dus ook altijd, maar ben hier al vaak op het forum tegengekomen dat dat bij bijna iedereen gebeurd. En dat er toch al evengoed wel een heleboel zaadjes onderweg zijn!!
    Ik maakte me er eerst ook zorgen over, maar blijkbaar is dat niet nodig!!

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    De goede zaadje zijn dan al lang onderweg. Zoek maar even onder "benen omhoog". er is hierover al heeeeel veel geschreven op dit forum.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    De afgelopen dagen heb ik dat niet gehad...de leegloop.
    Heb wel eens gelezen elders dat er rond je vruchtbare dagen minder terugloopt, maar of dat echt zo is!??
    Mij is alleen opgevallen dat ik weinig sperma heb gezien :oops:

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij mij loopt er ook vaak wat uit,het is niet veel,ik heb dan zo de meeste zaadjes zijn allang al opweg naar me "ei"

6. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    he meiden

weten jullie toevallig HOELANG het duurt voordat de zaadjes in je eileider zitten na het klussen?? of te wel bij je ei zijn (als er op dat moment één is natuurlijk)

7. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    weet niemand het toevallig??

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    ik dacht een half uur...

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij mij loopt het de ene keer er allemaal uit, maar soms heb ik ook wel eens dat er niks uitloopt haha. alsof de gang langer is en er meer in blijft hangen ofzo. zal dat dan rond je ei zijn dat je lichaam daar een mechanisme voor heeft? en dus als je niet vruchtbaar bent dat het er dan direct uitloopt.

aan de andere kant van al die miljoenen zaadjes heb je er maar een nodig die onzichtbaar is voor het blote oog... :)

10. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi dames

ik heb me net te pletter gezocht.. maar ik las dat een zaadcel 5 minuten nodig heeft om in de eileider te komen :confused:

dat is wel erg snel he..

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Gezocht:

Een TomTom voor zwemmertjes... :D
    Het lijkt wel of ze allemaal bang zijn voor het diepe, hi hi.

Groetjes,
    Velobabe & Velobink

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Debbie,
    5 min maar!? dat is weinig...

13. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi dames

ff over ei en leeg loop he.. toen ik me ei had had ik ook het idee dta er minder weer naar buiten kwam :D

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Debbie1983

Dat was mij ook al opgevallen.

15. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    De snelle zwemmers doen er inderdaad maar een minuut of 5 over. De gemiddelde zwemmer komt na 20 tot 30 minuten aan op plaats van bestemming en de langzame zwemmers kunnen er wel 2 uur over doen!

Ik blijf altijd ff een half uur met mijn bekken omhoog liggen, maar of dat ook nodig is??????? Ik voel me er in ieder geval beter bij!

Liefs Wendy.

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hahaha ik heb een binnenpretje
    @WendyB jij blijft een half uurtje zo liggen, ik soms nog wel langer :oops:
    Afgelopen vrijdag zou ik tegen eisprong aan zitten en na het klussen een kussen onder m'n bips!!! En..bed zover omhoog getakelt (electronisch)dat de zwemmers er bijna via m'n oren uit zouden kunnen komen!!!
    Hoezo niet alles voor over!? ;)

17. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Hahaha,

ik probeer altijd te klussen voor het slapen. Dan inderdaad nadat de visjes zijn vrijgelaten een kussen onder mijn bips en dan zo in slaap vallen!

En ik heb weer een nieuwe angst ontwikkeld. Twee weken geleden was ik verkouden en moest ik om de minuut flink niesen. NU durf ik dus niet meer te niesen na de sex, omdat ik bang ben dat ik de visjes de verkeerde kant opstuur ;) :oops:

Liefs Wendy.

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Neurotisch he sommige gedachtes!!

Ik heb dat met plassen...
    Na het vrijen moet ik meestal wel, maar probeer het op te houden (lekker goed een blaasontsteking kweken :( ) , want ik ben bang ook alles uit te plassen!
    Ik weet het is een ander 'gaatje'.., maar toch zie ik als ik plas na het klussen sperma-soldaatjes de wc pot ingaan :confused:
    Dus...Mirre plast niet!!

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieverdjes toch....waarom zoveel drukmakerij om de 'soldaatjes'? Die zijn dan allang al waar ze zijn moeten hoor.... ;)
    Zal ik je eens wat zeggen? Toen ik zwanger raakte stond ik notabene op mijn benen... :) bovendien ging mijn vriend 'voor het zingen de kerk uit'...de 'soldaatjes' kwamen dus ergens anders terecht.. ;)
    Laat dit nu het moment zijn geweest dat ik zwanger raakte....na ruim een jaar proberen!!! :D Van 'verkennertjes'dus... ;)

Dus,...het zegt echt niet zoveel hoor!!!

20. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Mirre, hier nog eentje.... ik moet ook altijd standaard plassen het klussen... echt niet leuk...

Deel Deze Pagina