Ik ben momenteel 9 weken zwanger en had vandaag opeens heel licht bloed verlies verder heb ik nergens last van maar zit best wel in de stres.. Is dit erg?
volgens mij had je dit beter kunnen plaatsen in het forum: zwangerschap maar het kan niet altijd kwaadaardig zijn bloedverlies, kan zijn dat een adertje gesprongen is ofzo.. even in de gaten houden en als het ddl meer wordt even de vk bellen..
je topic zal zo wel verplaatst worden denk ik. maar ik heb het bij Ties ook gehad, ook bij 9 weken. de oorzaak was een gesprongen adertje, bleek. even afwachten nog!
Ik had het bij 8 weken, maar alles was in orde. Met 25 weken had ik een behoorlijke bloeding, bleek dat er een adertje was geknapt. Man man wat een stress. Als je je zorgen maakt, gewoon je vk bellen hoor!
ook ik heb een bledoing gehad tijdens 1e zw maar toen was ik ver op weg rond 30-32 weken weet niet meer precies, helemaal in de stress wa sik en was aardige heovelheid, 3 dgn zh en onderstbven gedraaid maar toch een ader... voor nu nog geen zorgen maken komt het nog een keer kun je altijd de vk bellen