Weet niet hoe het kan, probeer het zo te veranderen, maar zit in een diepe dip! We zijn nu ik denk ongeveer 10 maandjes écht serieus bezig zwanger te worden. We vrijen wanneer we er zin in hebben (En dat is vaak ) en natuurlijk in de vruchtbare periode met wat extra alertheid Helaas kunnen we het niet altijd precies op de juiste dagen doen, door het werk van mijn vriend. (hij was het afgelopen jaar 5 dagen in de week van huis en dit duurt nog tot begin mei). In het begin hadden we frisse moed, en toen het na 5 á 6 maandjes niet lukte hadden we ook nog zoiets van "Tja logisch, we kunnen ook niet iedere keer op het juiste moment klussen.." Maar nu begin het bij mij toch wel erg te knagen.. Zo kon ik in het begin heerlijk fantaseren en voorstellingen ervan maken, en nu denk ik alleen maar "Het lukt toch niet, ik kan gewoon geen kinderen krijgen" ik accepteer die gedachten ook en het begint standaard te worden. Mijn vriend kan daar fel op reageren want die ziet het nog steeds door de ons-kindje-komt-wanneer-de-tijd-rijp-is bril.. en ó wat zou ik die bril graag op willen hebben! Ik heb precies volgende week mijn NOD, we hebben in de vruchtbare periode gevreeen (1 á 2 dagen voor de nod, maar op de NOD zelf niet..) en toch weet ik weer zeker "Het is toch niet raak, ik ben toch niet zwanger, ik zal geen kinderen krijgen" Ik weet dat dit voor sommigen misschien als gezeur klinkt, en dat wil ik echt niet, ik weet dat er anderen nog veel langer bezig zijn maar ík kan die manier van denken er gewoon niet uitkrijgen.. Mn vriend is overigens zo'n dikke schat.. nam me dit weekend heerlijk mee uit wandelen langs de kust, uiteten lekker kletsen over 'alle mooie tijden die eraan komen' maar het lukt me gewoon niet Kent iemand deze 'fase'? En hoe gaat ie weg! :x Ik wil er zo graag van genieten en me niet zoveel zorgen maken!
hoi meid ik snap je heel goed hoor en je zeurt echt niet ik denk dat iedereen die langer bezig is wel eens zo'n periode heeft praat er gewoon over met je partner vriendinnen enzo met wie je wilt en lucht het hier... veel sterkte meid ik hoop dat je snel zwanger raakt en een hele dikke digi knuffel voor jou
he hallo wishes, Ken de gedachte ook hoor, zag ons ook al de hele medische molen door moeten, en net toen we ons daar een beetje bij neer hadden gelegd. We hadden al gezegd dat we de maand erop naar de HA zouden gaan bleek ik zwanger! Dus hou moed!
Caruli: ja ik probeer er veel over te praten, maar wil niet dat ik mijn negatieve instelling over breng op mn vriend dus laat het wel merken, maar niet té.. vriendinnen zijn gelukkig erg lief.. Dankje voor je lieve reactie.. kan soms wel even wat oppeppers gebruiken! Ien: Dat hoor ik wel vaker ja, dat toen diegene zich er eenmaal bij neer had gelegd dat ze de MMM in gingen dat het ineens raak was, gefeliciteerd alsnog trouwens Ik hoop dat het voor ons ook snel eens raak mag zijn!
Mijn moeder heeft er 10 jaar (!) over gedaan om zwanger te raken. Ze wilde persé niet naar de huisarts, ze wilde geen medische rompslomp. Ze dacht niet zwanger te kunnen raken en zette het uit haar hoofd, is bij een sportvereniging gegaan en ik geloof nog bij een andere vrijetijdsbesteding. Een maand later was ze zwanger. Dus ik denk, zoek afleiding! Zodat je in je hoofd met amdere dingen bezig bent. Heel veel succes!
mensen zeggen mij vaker je moet het los laten. alleen is dat niet altijd zo makkelijk. ik kan je helaas geen goed antwoord geven want ik denk hetzelfde als jij hahah. ga vandaag de 17e ronde in, en ook nog eens 2 dagen vroeger ongi bah bah. ik duim in ieder geval voor je xxx
Sorry even een vraagje, was het een foutje in de beschrijving? Je schrijft dat je klust met de gedachte dat het raak moet zijn vlak voor je nod en niet op je nod. Bedoel je de dag van je ei? qoute : Ik heb precies volgende week mijn NOD, we hebben in de vruchtbare periode gevreeen (1 á 2 dagen voor de nod, maar op de NOD zelf niet..)
Oh nee, ik bedoelde ermee dat we de dagen ervoor wél geklust hebben maar op de dag van mijn NOD was mijn vriend er niet dus toen ging het klussen moeilijk haha.. Anders hadden we het op de dag van de NOD ook gedaan, 't stond er idd een beetje apart
och och och.. ik zie het nu pas! Tuurlijk bedoel ik mn eisprong! ik zit ook zo met die aankomende NOD in mn hoofd haha.. sorry sorry!
Hahah dat ken ik ( nou ja deze maand even niet ) maakt niet uit, maar nu snap ik je verhaal een beetje beter... Ik hoop dat de nod ook werkelijk niet ongi wordt. Succes...
Ik hoop voor je dat die nare gedachtens snel weg zijn, en gewoon kan genieten van het leven zolang je nog niet zwanger ben. Want het is echt belangrijk dat je zelf heel gelukkig ben en dat een zwangerschap dan heel snel zal volgen voor je. Groetjes Jolie
Herkenbaar hoor. Bij knaagt er ook iets. De angst voor eventuele stappen (gyn, testen zwemmertjes etc) begint bij mij ook te komen.