Gisteren middag kv 2v5 test gedaan...na vijf minuten heel licht streepje....vammorgen weer kv 2v5 test gedaan. ...zie foto...wat denken jullie? Pieker me suf! Verlies al een dag of drie af en toe wat donker bloed...heel weinig. .had eergisteren ongi moeten worden!
Ik zie een licht streepje, positief dus. Maar dat je bloed verliest is wel vreemd. Ik heb daar geen ervaring mee, maar op dit forum kun je daar vast ook ervaringen over terug vinden. Ik duim voor je!
Ik zie wel iets! Maar voor 2 dagen over tijd wel een licht streepje. Wanneer is je ei geweest? Wellicht wat hij wat later dan je dacht Ik zou over overmogen nog een test doen, en dan zal het streepje donkerder moeten zijn! Bloedverlies kan een innestelingsbloeding zijn.
Deze foto beter? Het is meer bruin bloed...oud bloed? Bij mijn eerste zwangerschap was het gelijk duidelijk. ....nu wat twijfelachtig. ...
Hmm, ik denk wel wat te zien. Misschien even plaatsen in zwangerschaps en ovulatietesten topic. Daar zitten veel goede tuurders.
Positief hoor gefeliciteerd! Zolang het bruin bloed is is het oud bloed zolang je geen stolsels en kramp heb niets aan de hand!
Misschien overbodig maar ik zie het streepje ook! Bloedverlies altijd wel in de gaten houden. Koop bij de action gewoon een aantal testen (2 voor 1.50) en kun je elke dag kijken of het streepje donkerder wordt SUcces!
Zo zag mijn eerst test er ook uit!.. 2dgn later was hij al stuk donkerder! Over 2dgn voor zekerheid nog ff testen..maar ondertussen wel al gefeliciteerd!
Pfff.. Ik geloof het nog altijd niet...maar ik heb zojuist nog wat testen gehaald en ga over een dag of twee nog een keer testen.... Bij mijn eerste zwangerschap (nu zoon van drie) merkte ik gelijk aan alles dat ik zwanger was....nu helemaal niet.. Maar ja..streep is streep.... Predictor geeft trouwens negatief maar heb ook gelezen dat die dat vaker doen...... Dus rustig afwachten....hoe vervelend dat ook is.....