Hoi, ik ben An en heb afgelopen juli een MA gehad.. Na de curettage duurde t 8 weken voordat ik weer menstrueerde, za 21 september om precies te zijn. We zijn t direct weer gaan klussen in de vruchtbare dagen. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad en verwachte rond 19 oktober mijn menstruatie (liever niet natuurlijk) maar ik menstrueer nog niet en ik heb 20 okt een test gedaan : niet zwanger. Zou t weer zo lang duren voor ik weer menstrueer? Dat alles nog niet helemaal op orde is? Hoe ging dat bij jullie? Groetjes An
Na mijn ma was mijn cyclus helemaal van slag en dat is hij 3 jaar geweest en na de geboorte van mijn zoontje werd hij pas normaal.
Hier hetzelfde.. VMK in juli gehad. Daarna werd ik niet ongesteld. Provera gekregen, en op dag 62 werd ik ongesteld. Ik zit nu al weer op dag 34, en nog steeds niets. Gister een test gedaan, maar die was negatief. Ik word er een beetje weemoedig van :'( Bloedirritant. Ik wil gewoon een normale cyclus... Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Oké het is een veelvoorkomende situatie dus. Ik hoop zeker niet dat t 3 jaar duurt! Ik ga voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen, ik hoop zooooo dat ik zwanger ben maar mijn verstand zegt van niet.. Pffff t houdt me zo bezig! Anders afwachten dan maar, er zit niks anders op!
Helaas wel Ben benieuwd wat er uit je test komt! Ik vanavond een test gedaan. Denk wat te zien, maar eigenlijk ook weer niet. M'n vriend zei meteen: Er staat een streep!!! Maar ik denk het niet eigenlijk Of wel.. hahah! Ik denk dat er voor ons niets anders op zit dan wachten, inderdaad. Hoe vervelend ook...
Helaas niet zwanger.. Hoop voor jou dat t wel zo is elles! Ook een licht streepje is een streepje toch? Duim duim.. Ik ben eruit, ik ga ovulatietesten bestellen, dat geeft me meer inzicht in die rare cyclus..
Wat vervelend voor je zeg Maar is ie negatief of ben je ongesteld? Mjaaa een streep is wel een streep, maar dit kun je eigenlijk niet eens een streep noemen Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor. Laat me dan maar gauw ongesteld worden en door naar de volgende ronde.