Hoi, Mijn NOD is al een paar dagen verstreken (ben nu 3 dagen over tijd) Maar de zwangerschapstest blijft negatief.. Ik heb een keer mijn ochtendurine gebruikt en een keer in de middag maar resultaat blijft negatief. Nu ben ik sinds ik aan de clomid zit nog nooit over tijd geweest. Het waren testen van de action kan het daaraan liggen? We hadden daar goede verhalen over gehoord dus daarom hadden we die gehaald. Ik heb er ook nog 1 van clearblue liggen maar die heb ik meer voor als die van de action positief is om met die het aantal weken te zien, dus mee als extra controle test. Verder ben ik niet misselijk en ook geen last van pijnlijke borsten en/of tepels wel heel moe, hoofdpijn, en last van mijn rug en soort krampen (niet menstruatiekrampen lijkt op spierpijn ofzo geen idee hoe ik het beter kan omschrijven) en ik moet erg vaak plassen enheb meer trek dan normaal Ik vermoed dat ik zwanger ben maar durf er niet op te hopen
Als je test negatief is ben ik bang dat je niet zwanger bent... Of je eisprong moet later geweest zijn dan je denkt, maar als ik je verhaal zo lees ben je er vrij zeker van wanneer die geweest is?
Ja ik ben er idd vrij zeker van ik heb altijd rond mijn eisprong klachten en heb dat dit keer ook weer gehad en mijn eisprong was rond 9 juli is altijd rond dag 18 12-14 dagen voor mijn NOD Ik vind het allemaal erg raar omdat ik sinds de medicatie niet over tijd ben geweest en nu al 3 dagen over tijd ben..
een vriendin van me testte ook eerst negatief na 1 week over tijd toch positief....en of het waar is weet ik niet maar een buurvrouw vertelde mij dat de action testen pas een mooie test aangeven als je twee weken overtijd bent
Oooh dat zou het dan wel verklaren ja heb zelf ookal zitten denken aandat ik misschien nog te weinig HcG heb om het te kunnen zien op een test Maar dan wacht ik het nog wel even af. En anders pak ik morgen wel de test van clearblue neem aan dat die wel gewoon goed test met 3 dagen over tijd? Heb de digitale die ook aangeeft hoeveel weken je al bent
Of eerst nog even de kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Die zijn gevoeliger dan action maar niet zo duur als cb 😊
Als je echt 3 dagen over tijd zou zijn zou action zeker positief aan moeten geven. Maar als je minder ver bent kan kv idd misschien een goed idee zijn. Die zijn iets gevoeliger maar geven helaas soms okk lichte streepjes zonder dat je zwanger bent... Cb digitaal met weken indicator is trouwens ook heel gevoelig, volgens mij net zo als kv. Maar geen gedoe met valse streepjes dus misschien wel fijner?
Ik heb er nog 1 van cb in huis dus die ga ik morgen doen het is de digitale dus geen gezeur met streepjes maar gewoon zwanger of niet veel idealer maar zo duur dus die kopen wij niet zo gauw En ik ben echt 3 dagen over tijd dus had zelf ook verwacht dat het nu dan wel te zien zou moeten zijn maar heb ook ergens gelezen dat het kan zijn dat je HcG nog te laag kan zijn om te kunnen testen dus wacht het nog even rustig af en hoop dat de cb morgen meer duidelijkheid geeft en hoop dat ik dan goed nieuws heb zal het dan zeker ook hier in deze topic laten weten
Weet je zeker dat je deze cyclus een eisprong hebt gehad? Het kan namelijk zijn dat je clomid resistent bent geworden. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je langzaam hcg aanmaakt en dat je gewoon zwanger bent, maar hou er rekening mee dat er iets anders aan de hand kan zijn. Succes meis!
Eerlijk gezegd denk ik dat de clearblue nu weggegooid geld is. Bij mij was action al positief toen kruidvat heel licht was. (En ik een dag erna alsnog ongesteld werd). Zou dus een kruidvat doen morgen.
Misschien is je LF langer dan 14 dagen en test je daarom nog niet positief? Sommige mensen testen later positief, spannend zeg!
Helaas niet zwanger mijn gyno denkt dat ik geen eisprong heb gehad en mijn ongi moest ook opgewekt worden met provera dus nu dag 5 van ronde 7 en donderdag de HSG hopen dat dat goed is en dat we deze ronde eindelijk wel geluk hebben