Lijkt wel erg opgedroogd. Kan je dus niet echt meer beoordelen. Heb je ook een foto van binnen de 5 minuten? Of druppel wat water erdoor en maak nog eens een foto.
Nee helaas niet, streepje was er binnen 5 minuten.. het was vroeg vanmorgen dus geen foto. Eergisteren nog een spier witte test
Ja klopt. Net alsof je test maar dan met water. Dan even rustig laten doorlopen en weer een foto maken.
Ik zie hem wel lichtjes. Anders over 2 dagen weer testen dan zou je een oploop moeten zien. Ff offtopic gave kleur nagels <3
Ik zie wel een tweede streepje maar deze test ligt inderdaad al een tijdje. Durf je dan ook nog niet te feliciteren. Overigens verdwijnen indroogstreepjes niet altijd met doorspoelen met water dus dat zegt niet zoveel. Hopelijk snel een knaller van een test!
Bedankt voor je reactie heb twee dagen geleden ook kruidvat gedaan was echt spierwit.. ook geen indrooglijn gewoon niks. En bij mijn andere twee zoontjes ook begonnen met zo’n lijntje..maar ‘t blijft zo onzeker
Het zou best kunnen maar dan is het echt nog heel pril. Zon test heb ik wel eens gehad met 8 dpo. Het beste is overmorgen of later nog eens te testen maar als je (net als ik) ongeduldig bent, kun je ook kijken of de testen oplopen en morgen weer testen. Ik duim voor je!
Hahaha ja heel ongeduldig .. heb alleen nog een clearblue digitaal.. dus die moet ik echt bewaren van mezelf tot maandag ochtend..
Oeh ik denk dat die waarschijnlijk maandag nog niet zal aanslaan als je nu nog zo'n test hebt. Het kan natuurlijk als je snel hcg aanmaakt maar dan weet je in ieder geval dat als deze maandag negatief is, dat niet perse hoeft te betekenen dat er niks is. Op basis van deze test durf ik nog niks te zeggen helaas. Weet je zeker dat maandag je nod is?