Hmmm. Mwah. Maar ik vind de naam niet echt lekker bij O. klinken. Stoer en... nou ja, niet zo stoer. En de klanken passen niet goed bij elkaar vind ik.
De mensen hier zijn gek (grapje natuurlijk ).. Je weet wat ik ervan vind.... ♡♡♡♡ Maar ik snap echt niet dat het vaak verkeerd uitgesproken zou worden.. Anders zou er Domiën ofzo gestaan hebben. Bij Jolien vragen ze toch ook niet of je jo-li-en zegt... Ik denk dat het een vrij onbekende naam is en dat mensen daarom misschien gaan twijfelen. Leuk juist dat je hem niet veel hoort! Men went er echt wel aan!
Ik heb nee gestemd omdat ik het geen mooie naam vind en hem ook niet bij de naam van jullie zoon vind passen. Maar als het voor jullie wel dé naam is moet je er natuurlijk gewoon voor gaan. (Ik ben nog steeds team Jones )
Ik vind het een super naam! En ook helemaal niet moeilijk of niet praktisch. Je spreekt hem uit zoals je hem schrijft, wat mij betreft niks lastigs aan!
Ik heb moeite net de afkorting voor een jongen; Do of Mien. Voor mij is het een nee, omdat ik deze naam nooit zou kiezen, maar de naam is zeker ok.
Ik vind het geen mooie naam. Ik moet erg denken aan de ouderwetse naam Mien, tante Mien, Mien Dobbelsteen......enz. Ik vind de naam daardoor mutsig. Ik ben zelf ook erg van de klanken van een naam, maarja smaken verschillen, want ik vind de ien-klank niet mooi.
Ik twijfelde eerst aan de uitspraak omdat ik een aantal jongens ken die Damien heten (zonder puntjes op de e) en dat spreek je uit als dee-mie-jun, dus dacht dat dit dan wel doo-mie-jun zou zijn. Verder had ik het idee dat het wel eens een Franse naam kon zijn en je het als doo-mjè uit zou spreken. "Gewoon" doo-mien was niet bij me opgekomen tot ik het hoorde van TO.
Dat snap ik wel. Het leukste is als de hele wereld met je mee roept dat de naam geweldig is. Mijn eerste zoon heeft een aparte naam en wat vond ik het lastig tijdens de zwangerschap. Op internet zag ik dat er ook mensen waren die het niet leuk vonden. En dat deed mij ook iets. Toen ik bij de naam Jayden keek zag ik dat heel veel mensen dat een geweldige naam vinden. Ik dus niet. En dat stelde me gerust. Smaken verschillen gewoon. Als de naam Domien zo goed voelt dan is dat hem! Hopelijk mag je hem snel geven
Smaken verschillen, als je een naam wil geven die iedereen leuk vindt moet je voor Lucas gaan je zal zien dat de meesten het prachtig vinden.
Het feit dat je het jammer vindt dat anderen het niks vinden zegt toch al genoeg? Jij vindt de naam wel leuk! Vooral doen wat goed voor jou voelt zeker Domien nog niet afstrepen van je lijstje hoor!
Voor mij is het geen onbekende naam, door de dj, en daardoor ligt hij ook lekker in het gehoor. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik vind het een prima naam en een goede combinatie met O.
Ik vind het ook geen mooie naam, maar als dit de naam voor jullie is dan waarom niet? Er zal altijd wel iemand zijn die je naam niet mooi vind. Samuel vind ik wel prachtig. Is dat geen optie als eerste naam?
Ik ken de naam van de dj maar ik vind de naam van je zoontje onwijs stoer en de naam van de dj dus echt niet. Komt wellicht ook door de dj want die stem... aaargh hahaha. Dus ik zeg nee. Vind het geen vreselijke naam maar niet goed genoeg bij O