Goeiemorgen dames, Wat een onzekerheid. Vandaag op dag 40 van cyclus, langst tot nu toe. Gisteren een heeeeel licht streepje op de test! Maar nauwelijks waarneembaar met het blote oog. Toch zag ook mijn man het streepje. Nu heb ik geen test meer en ben aan het werk. Menstruatie blijft weg. Heb buikpijn, maar net niet de menstruatiepijn. En best vaak voor ontlasting naar het toilet. Ik denk dat ik mijn pauze even een test ga halen om 13u... maar is die wel duidelijk? Wellicht beter morgenochtend testen. Spannend! Ik ben nieuw hier maar schrijf graag met jullie mee. Liefs! Bloem
Spannend! Zelf zou ik voor de zekerheid gewoon 's ochtends testen, tenzij je echt niet langer kan wachten (echt, écht, ECHT niet ) Maar ondertussen weet je vast al meer..?
Spannend! Als je niet te veel gedronken hebt en je plas hebt opgespaard moet het wel goed gaan. Maar persoonlijk zou ik wachten tot morgenvroeg.
Wat spannend seg! Ik zou voor de zekerheid ook wachten tot morgenvroeg (tenzij je twee testjes hebt ) Als ik doorheen de dag testte en het was negatief of onduidelijk kon ik me altijd voor de kop slaan dat ik niet tot 's ochtends gewacht had
Jaaa! Weer een streepje! Ook nog licht, maar een streep is een streep toch...in het echt beter te zien dan op de foto.
Gefeliciteerd! Ik vind 'm erg duidelijk! Die van mij was (15 dpo vandaag) veel lichter maar een streep is een streep!