Zoveel twijfels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sylvanaa, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvanaa

Sylvanaa Nieuw lid

14 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij hier antwoord op kunnen geven.
    Ik ben aan de pil maar ben vorige maand aan het begin gestopt, dus ik had van de strip een week geslikt, dit omdat ik opeens angstaanvallen kreeg en dus aan de oxazepam moest.(dit is gelukkig weer over en ik slik de oxazepam ook niet meer) Ik kreeg eerst 3 dagen bruinverlies maar mijn ongesteldheid brak niet door. Als ik de complete strip had geslikt moest ik 1 maart ongesteld worden. Dit is dus tot heden niet gebeurd, en vamdaag ben ik dus al 13 dagen verder. Afgelopen week een test gedaan maar die gaf negatief aan. De dokter zei me dat ik nog 2 weken moest wachten en als de ongesteldheid dan nog niet doorbrak kon ik een afspraak maken. Maar dit duurt nog zo lang, en hoe langer het wegblijft hoe onzekerder ik word.
    Ik hoop dat jullie het nog snappen haha, maar het liefst hoop ik dat iemand hier een antwoord op heeft of heeft iemand dit ook meegemaakt...

Ik hoop dat jullie mij kunnem helpen en/of tips kunne geven.
    Liefs Sylvanaa

2. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Ik zou over een paar dagen nog een testje doen.
    Je zou ervan uit kunnen gaan dat je bijvoorbeeld 2 weken na de laatste pil een eisprong zou hebben gehad, en 2 weken later testen... Maar het kan ook anders zijn natuurlijk. Het verschilt per persoon en hoe je op die week pilslikken reageert... Succes!

Deel Deze Pagina