hallo allemaal, ik heb al wat berichten geplaatst hier en daar en begin langzaam te begrijpen hoe het werkt. Ik vind het een heel fijn forum! Ik woon samen, ben 32 jaar en ben nu 2 jaar bezig om zwanger te raken. Medische molen doorlopen, bleek: ik heb zelden een eisprong (word sowieso maar 6x per jaar ongesteld). Dus begonnen met clomid. Inmiddels denk ik pas 2x een goede eisprong gehad. Laatste keer met 150 mg clomid. Maar helaas, niet raak. Nu gaan we voor de 2e ronde. Volgens de gyn kan ik 6x 150mg clomid gebruiken en gaan we dan over op spuiten. Ik heb, los van wat hitteaanvallen, weinig last van clomid. Wat ik wel zwaar vind zijn de zenuwslopende dagen voor de NOD en verder vind ik het gelieg op mijn werk voor alle gyn. bezoekjes ook wat lastig. Maar, er zijn nog kansen zat dus ik blijf goedgeluimd en positief. En volgens mijn gyn, een lieve Belgische meneer, is de kans nog steeds groot dat ik binnen een jaar zwanger zal geraken. liefs Macy
Hoi Macy, Welkom op het forum. Wat fijn dat je, je hier thuis voelt. Bij de vruchtbaarheidsbehandelingen zitten aardig wat meiden die clomid moeten gebruiken. Waarschijnlijk had je dat al gezien. Groetjes Elvira
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak dmv de Clomid. Liefs wolly