Hallo allemaal, Ik ben nu bijna 5 weken zwanger.. Heel erg onzeker merk ik, bij mijn vorige zwangersfhqpt had ik echt een knaltest ( testlijn dikker als controle ) en nu is het even donker.. moet die niet donkerder zijn nu? Maak mezelf gek. Alvast bedankt!
Als je eisprong twee dagen later was, dan kan je test al lichter uitvallen. Maak je niet zo druk, positief is positief. Het kan namelijk ook zijn dat je wat langzamer hcg aanmaakt.
Dit is een knaller voor mij! Ik zou niet meer testen want het hcg kan ook dalijk van zijn hoogtepunt af zijn en je maakt jezelf alleen maar onzeker, dit is overduidelijk positief. Geniet er van en gefeliciteerd!
Ik vind hem echt super duidelijk hoor. Niet meer twijfelen hoor, je bent gewoon hartstikke zwanger 😊😊
Niet onzeker zijn hoor, bij deze zwangerschap had ik ook geen knaltest terwijl ik die bij mijn vorige zwangerschappen wel had. Gefeliciteerd meid!
Ik had gister met 4.5 week ook een lichtere test dan ik had gedacht ( zie topic). Vandaag met sensitest echt een knal test. Volgens mij is kV niet meer wat het een aantal jaar terug was...