Hoi ik ben nieuw hier, Ik lees heel vaak op deze site maar nu heb ik me ook eens aangemeld. Ik heb twee dochters en de derde wilde niet echt vlotten Nu heb ik sinds enkele dagen beetje weeïg gevoel in me buik soort krampen ongi maar toch anders. Ik gebruik al vier jaar geen anticonceptie en we hadden zoiets van komt de derde dan komt het zo niet ook goed. Maar het kwam nooit. Ik voel duidelijk pijn als ik eisprong heb dat is nu 11 dagen geleden. Ik had nog een testje liggen en dacht ik doe hem even. Zie foto. Binnen drie minuten iemand mee gemaakt dat deze testen vals positief zijn? Want 11 dpo is meestal een tuurlijntje toch? Ik weet niet goed wat ik nu ervan moet denken. Wil eigenlijk niet te vroeg testen maar deed hem Met het idee zoals altijd ik ben toch niet zwanger. Ik zou er enorm blij mee zijn maar goed het is eigenlijk te vroeg en vroeg me af of iemand vals positief heeft meegemaakt bij deze kruidvat testen. Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties
Een streep is een streep en hij ziet er goed uit! Je zal wel wat sneller hcg aanmaken. Ken iemand die met 9 dagen dpo al positief teste en zei is nu 26 weken zwanger. 🍀 maar!
Dankjewel voor je reactie. Mijn andere kids zijn alweer ff geleden. Maar daar had ik in begin tuurstreepjes. Zou je per zwangerschap anders hcg aanmaken? Ik zal rustig afwachten en morgen nogmaals testen met ochtendurine.
Ja inderdaad onwerkelijk heb wel buikpijn dus afwachten spannende tijd bedankt voor jullie reacties 😊
Mooie test! Gefeliciteerd!! De mijne was zelfs iets donkerder met 11 dpo maar dat kwam door een vroege innesteling (4 dpo al). Dus ik vind de streep prima voor 11 dpo
Ziet er heel mooi uit hoor! Misschien heeft je lichaam je een beetje voor de gek gehouden met de pijn 😉 Gefeliciteerd!