Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger van ons kleine wonder. Vandaag de verloskundige gebeld en 5 oktober a.s. hebben we een eerste afspraak (intake) en de eerste termijn echo. Dan ben ik inmiddels 9,5 week zwanger als alles goed gaat. Kunnen jullie mij meer vertellen over zo'n eerste afspraak? Vind het best spannend allemaal. Is er ook al duidelijk wat te zien bij de eerste echo?
hey kleintjuh, kom je trouwens ook gezellig bij de mei mama's? Ik krijg 12 sept. de eerste echo maar dat heeft met het verleden te maken zul je begrijpen! bij zo'n intake gaan ze wat vragen stellen over erfelijke ziektes in de familie hoeveel je gewicht was voor je zwanger was. of je klachten hebt etc. ...heel formeel eigenlijk. of ze je buik enzo op gaan meten dat weet ik niet precies! spannend he...duurt alleen zo lang... Maar als je een tip wilt hebben! zet voor je zelf het e.e.a. op papier....ik heb bij mijn dochter zo alles over mij heen laten komen dat ik totaal niet de regie in handen had! daar heb ik echt spijt van.... maar als het goed gaat nu...kan ik dat als nog doen. misschien nu nog een beetje vroeg... maar je kunt er overnadenken strakjes over hoe jij je bevalling wilt of wat je absoluut niet wilt! dan zijn wel vragen die zij gaat stellen. succes 6 en ik zie je graag bij de club van mei! Liefs Holiday..
Heey Holiday, Bedankt voor je reactie. Het is nu allemaal een stuk duidelijker. De moeders van mei hoe werkt dat? Snap niet zo veel van deze site.
nou dat is heel makkelijk, je gaat naar mei mama's 2012 en dan schrijf je, hoi ik ben kleintjuh en ook ik wordt in mei mama mag ik op de lijst! schrijf de datum van bevalling er ook bij. Het is dan leuk om te zien wie er in welke periode uitgerekend is. je kunt kwaaltjes of vragen aan elkaar stellen omdat je allemaal letterlijk in het zelfde schuitje zit! kijk maar of je het wat vindt. Als ik straks mijn echo's e.d. heb dan meld ik dat daarop. Iedereen is daar nu op de hoogte van mijn situatie en dat praat dan een stukje makkelijker. Liefs Holiday
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/297531-mei-2012-mamas.html hier is de link dat zoekt wat makkelijker!
Dank je wel meid, meld me ook gelijk aan! Leuk gezellig kletsen met meiden die even ver zijn Hoe voel je je nu trouwens?