Na al die negatieve onderwerpen over marktplaats maar even een positieve! Kunnen jullie ook zo blij worden van marktplaats? Ik wel! Heb de laatste tijd veel geneusd daar en heb nu de sint inkopen compleet! Alles ziet er mega top uit en onze binken gaan genieten!!! Kom maar op met de POSITIEVE verhalen van marktplaats
Jaaaa heb van de week de coole camper van lego gekocht via mp, gloednieuw in doos voor 20 euro, in de winkel was ie rond de 50!! Dus werd daar erg blij van, dochterlief zit al weken te zeuren om die coole camper .
Ja hier een week geleden, een buggy gekocht! Was 3 keer gebruikt, is nog in prima staat, rijdt goed, met een regenhoes en voetenzak er bij Helemaal blij!
Ja zeker 4 grote dozen duplo met politiekazerne, brandweerkazerne politieboot, politie wagen, brandweer helicopter, brandweer wagen, brandweerauto, heel veel blokken, circus, vliegveld, verschillende voertuigen. Kasteel. Voor 100,00 en alles ziet er top uit. Nu hebben opase n omas een mooi cadeau voor zijn verjaardag.
- Stoere winterjas voor mijn zoontje - Van mijn zus + haar man had ik geld gehad voor een Koeka voetenzak voor in de maxicosi voor de as. baby, vandaag binnen gekregen, helemaal blij. - Brandweerauto, lego friends huis en een babyborn pop met bedje, vorige week opgehaald alvast voor sinterklaas.
I love mp Ik heb bijna werkelijk alles als kado Voor de kids Van mp gekocht van het geld wat ik eerst mijn eigen spul heb verkochtuhm snappen jullie me nog Hahaha .....
Ik ben altijd blij met mp. Heb er veel op verkocht om de vakantie van te betalen, maar nu ook de little people boerderij voor een tientje ipv 59 euro en een play doh klei set met extra dichte potjes klei voor 7,50 ipv 32,95
Ik wel... ik scoor altijd bijna nieuwe spullen voor weinig. I love it! Bijvoorbeeld een seizoenenslaapzak die nieuw 90 euro kost... daar heb ik 5 euro voor betaald.
Van de week 2 pakjes van lief gescoord, 1 voor 8 euro inclusief verzendkosten en 1 pakje voor 15.- en zijn beiden echt als nieuw Ik hou van MP
Ik kan heel blij worden van MP, voor de verjaardag van zoonlief een compleet Playmobil drakenkasteel gekocht (met extra setjes) voor 45,- (nieuw zou het allemaal zeker 100,- gekost hebben! Ook voor de sint heb ik speelgoed van MP gehaald, vooral Playmobil, dit is vele malen goedkoper dan in de winkel
Zo leuk allemaal!! Zelf heb ik een wave-board gescoord nieuw 70 nu 12,50 En 2 knexdozen nieuw 100 nu 40! Zo leuK!!