14 maart voelde ik mij ineens niet zwanger meer, 16 maart kreeg ik een echo en bleek het hartje gestopt te zijn. Het bloedverlies kwam al op gang. De maandag en dinsdag erop heb ik tytotec genomen en woensdag 23 maart kwam het vruchtje eruit. Nog geen 2,5 week later, 18 april had ik bloedverlies, echt als een ongesteldheid. Ik had de vk gebeld en zij dacht idd dat ik ongesteld was...??? Ik had trouwens een echo gehad en was schoon, een paar dagen voor mijn ongesteldheid. Het hield een week aan. Nu heb ik witte vloed en het gevoel ongesteld te moete worden. Klopt dit? Snap er niks van. Of is dit de eisprong? Ik ben al vanaf mijn 16e aan de pil en was per ongeluk zwanger vorige keer. Dus ik snap er niks van. Weet niet hoe ik mijn eisprong kan voelen en hoe lang mijn cyclus is etc. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Je heb net een miskraam gehad en je bent nog niet zo lang van de pil af als het zo lees. Deze dingen kunnen je hormonen flink van slag maken. Bij een eisprong heb je meestal vrij veel slijm verlies. Je eisprong voelen verschilt per persoon. Ik heb vaak een paar dagen een zeurende pijn en als mijn ei is gesprongen is het weg ook het slijm wordt dan al snel minder. Maar er zijn ook vrouwen die helemaal niks voelen of alleen het springen van het eitje als een soort kramp. Gemiddeld wordt je 14 dagen na je eisprong ongesteld maar dat kan ook al na 11-12 dagen.
Dankjewel. Ik ben nu ongeveer 10 weken van de pil (ik zou nu 13 weken zwanger zijn geweest). Als ik idd toen al ongesteld was dan zou mijn eisprong rond 1 mei zijn geweest. Dus idd nu. Heb het opgezocht op internet. Vind het alleen al zo gek dat ik zi snel weer ongesteld was. Nog ongeveer 2 weken wachten nu...Pfff Het is zo spannend.
Sinds gisteren heb ik licht bloedverlies. Gisteravond na het vrijen en overdag had ik echt een druppel in mijn ondergoed. Nu steeds rozig/rood. Ik word er gek van dat ik niet weet waar mijn lijf mee bezig is. Zal ik dan nu ongesteld worden?
Helaas zit je net als ik na een mk. Je cyclus is in de war en je kunt niks anders doen dan afwachten. Ik zou gaat testen met ovulatie sticks die geven je nu goed inzicht in wanneer je je ei hebt. Succes.
Ja, misschien is dat een idee. Verwarrend hè? Ben jij ook nog steeds zo ontzettend verdrietig? Ik heb wel contact opgenomen met een psycholoog en ben op de wachtlijst. Aan de ene kant denk ik, ik wacht het wel af. Maar aan de andere kant wil ik ook weten wat mijn lijf aan het doen is.