Esmee is vannacht van 2 uur tot 5 uur wakker geweest! Terwijl ze normaal altijd door slaapt. We hadden alles geprobeerd, laten huilen, even troosten, beetje melk, zetpilletje maar telkens als we haar teruglegden huilde ze weer. Uiteindelijk na poging 5 is ze gaan slapen tot half 8... Nu heeft ze gisteravond voor het eerst gewone melk gehad ipv poedermelk. Zou het hiermee te maken kunnen hebben. Ook is ze al twee weken erg verkouden en heeft last van een rothoestje, is ook benauwd in bed. Ben met haar naar de dokter geweest, alles was goed, ze moest het virus uitzieken. Ben zo bang voor de komende nacht.... Iemand ervaring hiermee?
geen ervaring maar wat mijn moeder altijd deed als we slechts sliepen was savonds melk geven met een beetje nootmuskaat... ze zei dat we dan wel eens wakker gemaakt moesten worden probeer het baad het niet dan schaadt het niet.......
als ze "vol" zit kan je misschien een opgerolde handdoek onder het matrasje leggen, dan liggen ze niet helemaal plat en kunnen ze beter adem halen. dat lukt hier meestal wel.
ja ik heb een telefoonboek onder de matras... ze ligt er net weer in, hopen dat ze de slaap een beetje in kan halen! Zou het geen koemelkallergie kunnen zijn omdat het haar eerste gewone melk was?
hmm volgens mij.. had ze dan ook last moeten hebben van bijvoorbeeld borstvoeding (tenzij jij nooit melkprodukten at nauurlijk) maar volgens mi ook van de flessenmelk daar zit vlgens mij ook gewoon koemelk in namelijk. overigens.. nootmuskaat is uiteindelijk halucinerend.. dus als je dat probeert zou ik wel echt zorgen dat je niet te veel geeft de hoeveelheden nootmuskaat die een volwassene nodig heeft om dat te merken zijn best hoog (geloof dat je dan ong. een hele noot op moet eten) maarja.. een baby heeft natuurlijk een duidelijk lagere dosis nodig. kan natuurlijk best zijn dat de gewone melk niet helemaal lekker gevallen is denk dat je daar enkel achter okmt door het nog eens te proberen als ze niet ziekig is. want daar kan het natuurlijk ook nog van komen dat maakt het een beetje lastig denk ik (en met een beetje mazzel is gewone melk gewoon wat zwaarder op de maag dan poedermelk?) gefeliciteerd met dr verjaardag trouwens!
voor verkoudheid. een halve ui in haar kamertje zetten en het idd gewoon ff een paar dagen waar je door heen moet. als ze weer beter is, zal ze vast weer doorslapen..
ach er zijn hier dagen dat ik dat echt GEEN probleem had gevonden hoor gelukkig gaat het hier alweer een stuk beter inmiddels
Ervaring heb ik hier helaas ook mee. Gelukkig niet elke nacht, maar dus eergisteren op gisteren was weer zo'n nacht, om kwart over 3 werd ze wakker en om half 8 heb ik haar uiteindeljik zonder te huilen voor een half uur op bed gelegd, en daarna bij mij in bed heeft ze nog 2 uur geslapen. Ik heb er echt veel moeite mee. Vaak zijn dit soort nachten in een periode dat er een tandje doorkomt heb ik ontdekt.
Vannacht heeft Esmee weer doorgeslapen van 7 tot 7 gelukkig. Misschien toch tandjes of benauwd geweest...