ja we hebben geboekt! 8 mei 8 dagen naar menorca! vraagje over autostoeltje!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muis26, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Ben zelf vorig jaar naar Menorca geweest met 6 maanden oude baby.

Nutrilon kennen ze wel op Menorca maar onder andere naam ("Almiron" en "Milupa Aptamil") en is alleen te koop bij apotheken.

Bij onze autoverhuurbedrijf hadden ze wel autostoeltjes vanaf groep 1 maar niet van groep 0 (Maxi Cosi). Vraag hier dus vooraf om. Wij hebben voor onze vakantie met de autoverhuurder gebeld want tussenpersoon gaf ons verkeerde info. Wij hebben uiteindelijk een andere Maxi Cosi gekocht (2e hands) voor vakantie. Maxi Cosi mocht niet mee in vliegtuig (Arkefly) maar moest ingecheckt worden en naar speciale baggage gebracht worden. Er is flink mee gesmeten want aan de onderkant zaten allemaal beschadigingen.

Wij hebben een buggy meegenomen die helemaal plat kon. Ideaal, want deze mochten we meenemen naar de gate en daar ingeleverd worden (wat een megastapel was dat toen zeg). Kinderwagens mochten niet mee en deze moesten ingecheckt worden.
    Helaas bij terugkomst op Schiphol is onze buggy behoorlijk beschadigd geraakt (waarschijnlijk bij uitladen). Wij waren niet de enige waar dat gebeurd is op die vlucht.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He leuk, Wij gaan in juli (20-27) ook met onze 2 dochters naar Menorca. Ze zijn dan ruim 1,5 jaar en 6 maanden.
    Ik heb een duo wagen die helemaal plat kan (Phil & Teds) en ben dus benieuwd of die mee mag. Moet even kijken of de jongste dan al fatsoenlijk kan zitten of dat ik toch echt de MC mee moet nemen (denk ik wel). Hoop dat dit niet al te veel extra kost...

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

duowagen die plat kan mag niet mee tot aan de gate hou daar rekening mee, ze rekenen echt alleen kleine buggys goed tot aan de gate.... mag ook maar tot 7 kilo zijn... dus denk dat je die gewoon in moet checken en dan zou ik wel echt een goeie zak kopen waar hij in kan anders komt ie er denk ik 6 keer lelijker uit dan dattie was.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh daar zijn wij 2 jaar terug geweest! leuk hoor!

Reken wel op trappen........

En auto huren voor 8 dagen? Wij hebben 2 dagtochtjes gedaan en de rest strand en zwembad...was voor ons kleintje meeeeeeer als voldoende.....dan hele tijd in auto naar andere dingen toe.

Deel Deze Pagina