Hallo Allemaal Ik ben een meisje van 21 jaar en ben er sinds vorige week achter dat we zwanger zijn . Dit was natuurlijk ff schrikken want het stond niet echt op de planning. Maar het is van harte welkom! We hebben ook sinds kort een huisje gekocht dus dat kwam prima uit. Ik ben nu 5.5 weekjes. En heb op 26 mei onze 1ste echo . Ik wil graag wat meer informatie over de zwangerschap...Ben erg bang dat het mis gaat We hebben t al aan onze ouders gezegd en aan onze beste vrienden ook. Die waren allemaal mega blij ermee. Heeft iemand tips voor mij? XXXAnita
Ik zou proberen vertrouwen te hebben en vooral lekker te genieten. Op naar je echo de 26e! Gefeliciteerd! Elmo
nou meid gefeiciteerd. kan me voorstellen dat je eerst even heel erg geschrokken was. hierop de site staat veel informatie maar laat je niet gek maken. geniet lekker en laat het gewoon allemaal lekker gebeuren af tellen naar de echo.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan en maak je niet te druk, het komt vast allemaal goed!