ja weer zwanger, maar oh zo bang !!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door wendy160981, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    yessss, we zijn weer zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!

onze dochter, Aryana is nu 1 jaar en na 2 miskramen ben ik weer zwanger.:D
    we zijn nu vanaf december 2011 weer bezig om zwanger te worden maar steeds gaat het met ongeveer 8 weken mis.:(
    gister een test gedaan en de streep lichtte gelijk op hoefde niet eens 1 minuut te wachten haha.;):$

nu maar weer afwachten of en hoelang het goed gaat, hopelijk blijft het goedgaan.:)
    ben nu 4,4 wk zwanger maar nu al misselijk dus begint gelijk alweer goed.;)
    haha heerlijk hoor zwanger zijn.:)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat het deze x wel goed mag gaan en jij heerlijk kunt genieten van je zwangerschap!!!

3. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Hopelijk mag het dit keer goed gaan en heb je er over een paar maanden een wondertje bij lopen!

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee meid! Heftig, maar ik hoop dat het deze keer goed gaat!

5. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Tjee, wat een spannende tijd voor je! Van harte gefeliciteerd! IK hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. :)

6. Gefeliciteerd!! En snap je angst heel goed, hopelijk blijft deze keer alles gewoon helemaal goed gaan :)

7. Chassi

Chassi Lid

22 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, wat voel ik hetzelfde...
    Vandaag getest en ja, zwanger!!
    Oktober een miskraam gehad en dus nu in de 7e ronde weer zwanger.
    Nu 4,1 week, maar angst sloeg gelijk toe...
    Maar goed, morgen vk bellen en dan even verder zien
    Sterkte!!

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wendy: Van harte gefeliciteerd.,!
    Hier vrijdag 20-7 een positieve test gehad, zou nu 4,1wk moeten zijn!!! Dit ook na 1 miskraam, Clomid en ruim anderhalf jaar verder! Ook ik ben helemaal door het dolle maar oooo wat zijn we bang voor weer een slecht bericht!! 24 aug heb ik mijn eerste echo bij de Gyn..,

Spannend allemaal weer he.., Ik duim voor je!! Ook voor jou Chassie:
    Spannend he.., onze miskraam was in Januari, maar met PCOS ben ik heeeel blij dat het nu "alweer" raak is, al heeft het me allemaal lang genoeg geduurd.,! We gaan voor allemaal voor een goede echo en een fijne zwangerschap!

9. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste wendy, Ik begrijp dat je bang bent...maar hoidt goede en positieve hoop. Ik ben nu voor vijfde keer zwanger. Nu net vier weken 1 dag. Maar heb maar twee kindjes... 1 van bijna vijf en de andere jongen van bijna drie. Tussen boys miskraam met negen a tien weken daarna gelijk zwanger van onze tweede. Afeglopen december was ik twaalf wekem en kreeg echo...was afgebroken en vruchtzak doorgegroeid...een week later kwam t spontaan zelf...met bloeding erbij...dus met dertien weken pas. Letterlijk n bevalling geweest. Die week daarna gerug naar zkh voor baarmoederinfectie en curretage....werd ook na eerste Oon gecurreteerd. Had ik ook n baarmoederinfectie... Ik houd nu goede hoop dat t goed gaat. Krijg nu meer echo's plus als ik straks misselijk ben en blijf weet ik dat t goed zit en moe blijf ;)

10. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier ook..superangst..na miskraam in april.
    Weet af en toe ook niet waar ik het zoeken moet, krijg gelukkig begeleiding in het ziekenhuis..
    Heel veel sterkte, helaas kun je alleen maar afwachten (grr)..op naar de volgende echo! Enne..gefeliciteerd natuurlijk!

11. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst...

Deel Deze Pagina