Ons zoontje is gek van puzzels (niet de legpuzzels,maar met de stukjes in een houten frame), van de vormenstoof. Nu bouwt hij nog niet echt met de (duplo)blokken, maar hij wil wel graag iets uitzoeken dus hoe iets werkt en is helemaal blij als het lukt. Beetje constructief speelgoed dus. Ik zoek nu dus iets anders voor hem. Hebben jullie nog suggesties of ervaring met zoiets wat erg leuk is?
Ik heb er geen ervaring mee maar misschien van die plakmaïs? Stond toevallig van de week bij de Kruidvat met een doos in mijn handen. Geloof als je het een beetje nat maakt dat het dan al plakt.
en die mega blocks? kan je zo'n zak van kopen. Dat was hier favoriet toen ze nog niet helemaal de duplo doorhad.
de blokken doet hij nog niet echt iets mee, de megablokken bedoel ik en hij is niet zo erg van de knutsel hihi. Die stekelblokken zal ik eens opzoeken.
Duplo zal wel bijna kunnen hoor. Hier speelt Julian al een hele tijd met duplo ( maar heeft een oudere zus die het hem leert) Deze dingen ( weet niet hoe het heet) vinden ze ook erg leuk Pyramidion, Ringen, Speelgoed Royalty-Vrije Foto, Plaatjes, Beelden En Stock Fotografie. Image 6712120. bol.com | Janod Tatoo Hamertje Tik Ballen , Janod | Speelgoed bol.com | Janod Tatoo Stapeltuimelaar , Janod | Speelgoed bol.com | Beeboo Houten Motoriekspel | Speelgoed Nou ja, misschien staat er iets bij