Haha, heel goed loes! Veel plezier in het dolfenarium. 10aug is bijna. Fijn fortunae dat je zo rustig blijft. Ik krijg toch wel wat spanning nu. Denk steeds dat we deze maand echt perfecte timing hebben gedaan dus je hebt zoveel hoop. Heb deze maand niet getempt omdat dat bij zo wisselend was. Nog 8 dagen wachten😊
Loes, ik ook maar toch heb ik geen enkel ding en ook totaal geen behoefte om te testen. maar we hebben ook amper gevreeën rond mijn verwachtte vruchtbare dagen. Dus als, dan wil dit kindje er erg graag zijn. (En natuurlijk is het meer dan welkom!) knap dat je niet getest hebt! Verstandig. Emir, ik had ook nog iets op jou te reageren maar ik ben het vergeten
Klinkt misschien raar maar ben ook echt trots op mezelf.. Sinds vrijdagavond (het stoppen van dat beetje bloed) denk ik al 'zal ik dan gewoon een testje doen' maar heb het nog iedere keer uit kunnen stellen..
Knap hoor Loes! Emir, 8 dagen das zo om. Hoop ik voor je! Hier is vrijdag mijn nod. Ik ben alleen niet thuis nu dus heb geen testen, op nod testen dus sowieso niet. Als ik niet ongesteld wordt dan ga ik mss de testen thuis wel even halen. En test ik zaterdag of zondag.
Ja inderdaad 8 dagen is niks toch? Haha vind het toch wel lang hihi Ik heb ook het idee steeds meer te voelen. Hoofdpijn, steken in borsten en zelfs de koffie smaaktte niet zo. Maar eigenlijk als het raak zou zijn, zou nu pas de innesteling zijn dus het zit gewoon tussen mijn oren
Af en toe zou je willen dat je in je hoofd 'denken aan zwanger worden' uit kunt zetten.. Hier vandaag weer met vlagen misselijk maar het valt nog net weg te slikken zegmaar.. Wel een super gezellige dag!
He Loes toch, zou het kunnen dat je verder bent dan je denkt? Dat je eigenlijk al bijna 8 weken zwanger bent? Ik vind je symptomen zo sterk voor nog niet overtijd. Zo klaar met werken voor vandaag. Nu de zandbak open en lekker in de zon zitten.
Ik hoop het! Maar 8 weken is onmogelijk.. We zijn pas gestopt met condooms een week voor mijn vorige menstruatie en die was gewoon volledig aanwezig zeg maar bij de zwangerschap van Anouk had ik dat misselijke ook al vanaf NOD en werd het later nog veeeeeeeel erger.. Denk er wel aan morgen te gaan testen.. Maar misschien kan ik me morgen wel weer inhouden..
Ja maar liever wachten zonder test als straks met een tuurtest zitten.. Ik bouw de spanning voor jullie graag op
Pfff.. Was helemaal kapot en nu lig ik op bed en ben ik klaar wakker.. Toch maar is proberen te slapen, morgen werken van 8.30-18.30.. Truste!
Op een of andere manier krijg ik de gedachtes niet uit mijn hoofd. Neem mezelf iedere keer voor er niet zo mee bezig te zijn maar het lukt me gewoon niet. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de eerste ook had. Ik lijk ook van alles te voelen en dan weer niet. Ik zal blij zijn als we een week verder waren
Goedemorgen, Ja de vakantie zijn lange dagen.. Morgen werk ik zelfs van 7.30-18.30!!! Emir, dat herken ik echt heel erg! Je wil de gedachtes uit zetten maar het lukt gewoon niet! Uiteindelijk kon ik het door het gebruik van ovu testen wat meer los laten.. Ik had een onregelmatige cyclus en zo wist ik in ieder geval waar ik zat.. Weer niet getest! (Schouderklopje) ik dacht vanmorgen in bed alleen wat menstruatie kramp te voelen (hopelijk vals alarm) we zullen zien wat vandaag brengt.. Fijne dag!