Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik had dat de vorige keer heel erg. Wij hebben toen 12 of 13 rondes nodig gehad en iedere keer voelde ik van alles. Iedere maand ook wat anders, wist iedere keer bijna zeker dat ik zwanger was.
    Deze keer had ik vorige maand ook echt last van mijn borsten, kon amper mijn armen langs mijn lijf houden. Nu niks.
    Ik heb n de bevalling niks gebruikt, dus het gevoel van ronde 1 was echt doordat ik het zo graav wil.
    Ik gok dat ik er nu zo van overtuigd ben dat het niet raak is, dat ik niks voel.

Loes, jij blijft het wel spannend houden.

2. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Help! Nu ook al erge steken als ik moet niesen?
    Pfff wordt gek van mezelf

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    O emir! Vreselijk he!? Ik zou je graag zeggen dat het komt omdat je zwanger bent maar dan zou ik liegen.. Helaas weten we het niet en kan het dus ook je menstruatie zijn.. Ik hoop zo dat je 'gewoon' zwanger bent!

Hier nog geen verandering.. Wel minder kindjes en daardoor bijna klaar met werken!

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat is wel lekker Loes, onverwacht eerder vrij!
    En Emir, dat is vervelend! Hopelijk is het snel over. Maar nog meer hoop ik dat het wel komt van een zwangerschap. Helaas is het geen garantie. Ik vrees zelfs gezien waar je in je cyclus bent, dat het geen teken is. Maar ik hoop dat ik het mis heb!

Hier vrij onverwacht het einde van mijn cyclus. Ik had het pas vrijdag verwacht, of op zijn vroegst morgen. Ik hou het nu goed bij sinds januari en dan is de kortste cyclus die ik heb gehad 26 dagen en de langste 29, en het is daar tussen eigenlijk evenredig verdeelt ;)
    Maar nu dus 25 dagen. Goed het is nog niet in volle ornaat doorgebroken, maar ik voel wel dat het echt begonnen is.
    Het enige voordeel is dat ik nu met terugwerkende kracht weet, dat de eisprong die ik 25 augustus in de middag dacht te voelen, het ook was. En dan klopt het weer met mijn lf van 10 dagen.

Nu weer even wachten en dan zorgen dat mijn man net zo actief bovenop me duikt als dat hij de vorige keer een week te vroeg deed :p (misschien moet ik mijn menstruatie langer faken :p)

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt heerlijk! Lekker genieten van mijn meisje vanmiddag..

Wat een korte cyclus fortunae! Maar wat fijn dat je je ei dan goed gevoeld hebt!

Hier ergens toch het idee dat ik ga menstrueren dus al de hele dag aan het broekloeren.. Wel weer een opgezette onderbuik en de misselijkheid.. Mijn god ik word echt gek! Morgen ochtend toch een testje? Ik twijfel!

6. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Lastig Loes, opzich zou een test positief kunnen zijn, maar goed het is wel vroeg 3 dagen eerder.

En inderdaad kort, 25 dagen. Ach dan kunnen we snel weer verder ;)

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad.. Lekker verder! Ik denk toch dat ik morgen een testje ga wagen.. Tenzij ik morgen weer anders beslis.. O god wat maak ik het spannend voor iedereen.. Hahaha

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Haha, stiekem best grappig die twijfel! En zo herkenbaar van andere keren bij mij.

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig kan ik er zelf ook nog om lachen ;)

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe dan ook ga ik een deze dagen een online bestelling doen.. Alleen even afwachten of het ovu testen worden of een shirt met 'ik word grote zus' er op..

11. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik hoop het laatste voor je!

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik uiteraard ook!

13. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook het laatste voor je!
    Wat fijn om zo te kunnen praten vind ik steeds.
    Fortunea, wat een korte cyclus maar inderdaad fijn dat je goed zat met je ei.
    En loes, knap dat je nog niet getest hebt!
    Bij mij zijn alle pijntjes, kwaaltjes weer weg hoor

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die laatste week is echt de ergste.. Maar samen komen we er wel doorheen! Vind het ook echt fijn.. Zeg hier meer als tegen mijn eigen man (ook om hem niet nerveus te maken)

15. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    O ja ik ook. Hij moest eens weten, dan krijg ik te horen, stel je niet aan en we hebben toch geen haast
    Haha

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad.. Haha.. En als hij zou weten wat wij hier delen zou die waarschijnlijk zeggen; ' WAT! Zet je dat gewoon op internet!'

17. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja precies

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom vertellen we het ze gewoon niet..

19. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee zeker niet! Haha

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff.. Ik ben het wachten zo zat! Wil het gewoon weten.. Dan maar ongesteld worden en even balen maar weer verder.. Of liever natuurlijk een mooie positieve test..

Sorry voor het mopperen.. Moest het even kwijt.. Nu op naar boven.. De kleine is aan het spoken..

Deel Deze Pagina