Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Snap ik wel loes, met al die klachten denk/dacht ik dat ook altijd. Doe mij maar duidelijkheid.
    Heb hier al eens iemand horen praten over een luikje waarin je kon kijken en dan gewoon wist hoe het ervoor stond. Doe mij die maar, al werkt een korte cyclus ook goed ;)

En ik ben ook opener hier dan thuis. Gewoon omdat ik thuis al niet praat over eieren ed. Die horen bij de maaltijd ;)

Daarbij ben je hier toch anoniem, dat helpt ook ;)

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon me niet meer inhouden.. Getest.. Omowit.. Zelfs met de grootste fantasie zie ik geen streepje.. Alles wat ik heb gevoeld is dus gewoon nep.. Misselijkheid, tussen mijn oren.. Innestellingsbloeding, betekende niks... Moeheid, gewoon eerder mijn bed in.. En nu een hele dag aan het werk al zou ik het liefst net mijn hoofd heeeeeel ver onder de dekens kruipen.. Laat me dan maar liever ongesteld worden.. Nu ben ik ook nog is boos op mezelf dat ik me niet kon inhouden..

3. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow ik snap het hoor Loes. Maar geen bloed geeft moed toch? Je bent nog niet ongesteld en ook nog niet overtijd, dus alles kan nog.
    En je hoeft niet boos op jezelf te zijn want ik vond het zoiezo al knap dat je het zolang hebt volgehouden!

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief! Dankje.. Toen ik vlak voor ik de deur uit ging nog even om het hoekje keek in Anouk haar kamertje dacht ik ook echt, agh, wat zeur ik ook.. Maar het valt gewoon even zwaar.. Een negatieve test is gewoon iets wat je niet wil.. Nu met een soort 'kater' aan het werk.. Het word niet druk vandaag.. Heb maar 3 kindjes, die slepen mij er wel doorheen al hebben ze zelf geen flauw idee..

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Balen Loes,
    Het kan inderdaad nog. Het is pas woensdag terwijl je nod zaterdag is.
    Maar je lijf/ hoofd zijn zo goed om je voor de gek te houden. Ik vind vooral dat bloed een dingetje dat me zou doen denken aan een zwangerschap. Al die andere klachten zijn hoopgevend maar kunnen net zo goed gekmakers zijn.
    Nog even wachten tot nod, maar vooral niet boos op jezelf zijn!

Hoe is het met jou emir?

6. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren en vandaag toch nog even mijn tekperatuur opgenomen. Gisteren 37,1 en vandaag 37,0. Dus dat lijkt me best aan de hoge kant.
    Vorige maand had ik het netjes iedere dag gedaan en schommelde het van 36,5 tot 37,3 en dat ging steeds zo heen en weer.
    Dus ik weet niet zo goed wat normaal is.
    Ik weet wel dat er toen voetbal was en dat we regelmatig een wijntje dronken dus dat kan ook invloed hebben op je lichaamstemperatuur.
    Ik zal het de komende dagen toch even bij houden

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temperaturen ben ik nog nooit wijs uit geworden.. Misschien toch volgende ronde nog is proberen.. Ik combinatie met ovu testen moet dat toch duidelijkheid geven..

En fortunae, die bloeding gaf me ook echt de meeste hoop.. Nu is dat natuurlijk pas 5 dagen geleden dus alles is nog mogelijk maar het geloof daarin is wel grotendeels weg..

8. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ik me voorstellen als je een negatieve test in handen hebt. Maar loes, de week is nog niet om en zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop!
    Ik hoop voor je dat je het weekend alsnog positief mag testen

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 augustus dan maar.. Haha..

10. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Op naar 10 augustus :)
    En dat is inderdaad hoog.
    kijk anders eens op fertiltyfriend.com dat is vrij duidelijk vond ik.

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temperatuur jij ook fortunae?

12. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    10 aug! Is al bijna! Misschien wordt het dan jouw dag! We boijven gewoon duimen!

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt super lief! Net dacht ik te voelen dat de menstruatie was begonnen maar op het toilet bleek het afscheiding te zijn.. Sorry voor de details maar het is een soort geel.. Zeker niet bruin of rood.. Zou dit het begin van mijn menstruatie zijn of toch niet? Mijn lichaam maakt me echt gek!

Emir voor jou wordt het ook spannend! Ik duim natuurlijk voor je!

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Nop, maar ik heb bij de eerste een aantal maanden mijn temp bij gehouden. Ik was het toen na een half jaar goed zat en werd iedere menstruatie verdrietiger. Omdat ik toen verwachtte dat ik heel snel zwanger zou zijn, omdat mijn familie onwijs vruchtbaar is, maar helaas.

Ik heb toen begrepen dat áls je naar de huisarts of gyn gaat ze eerst willen zien hoe je cyclus verloopt en je dus 3 maanden moet temperaturen. Na 8 maanden was ik er goed klaar mee, ik dacht, stik erin ik ga nu alvast tempen, als het dan straks nog niet raak is, dan hoef ik dat in ieder geval niet meer te doen.

We zijn toen na ronde 11 naar de huisarts gegaan, die heeft er niet eens naar gekeken :D vroeg alleen of mijn cyclus regelmatig was. Met een schommeling van een paar dagen vind ik het best regelmatig. Meestal zo'n 26 dagen, met een uitschieter naar 28-29. (25 is voor mij dus echt heel kort).

Eind ronde 13 (geloof ik) kwamen we bij de gyn binnen en die keek er wel na. Vond mijn lf wat aan de korte kant. Moest met andere overleggen of het net lang genoeg was, of dat er wel iets mee moest. Echo daar gekregen, daar een verdikking van het slijm gezien, en zwarte ovaal (met puntjes). Ik weet niet hoe het normaal eruit ziet, maar ik dacht heel even dat ik zwanger was. Dat bleek 3 dagen later ook zo te zijn :D.

Zo, heel verhaal... maar uiteindelijk heb ik dus 5 maanden mijn temperatuur bijgehouden en was het voor mij super duidelijk hoe mijn cyclus liep. Een lf van 10 dagen en daar kan ik écht de klok op gelijk zetten. Dat ik nu mijn ei voelde en gisteren ongesteld werd, is dus een bevestiging dat mijn lf weer 10 dagen is.
    Mijn man riep daarop gisteren dat we dan deze maand maar lang en vaak moesten vrijen :D Ik heb hem even gezegd dat hij dat dan ook écht moet doen en niet moe mag zijn :p

Maar hoe optimistisch ik ook kan denken, valt het me eigenlijk tegen dat het weer maar 10 dagen zijn. Aangezien de gyn vorige keer twijfelde over de duur... Ik ben nu wel ff bang dat het weer zo lang gaat duren en hoewel ik écht geen haast heb (nou ja goed, ik spring natuurlijk wel een gat in de lucht als het raak is). Heb ik eigenlijk geen zin in de frustratie van het niet lukken. Ik wil niet met kerst niet zwanger zijn, of met de verjaardag van de oudste of ect ect... Ik heb geen zin in weer lang er over te doen.
    En ik heb al helemaal geen zin in het optimistische gepraat van mijn moeder (die een schat is en helemaal niet weet dat we weer bezig zijn) die me steeds vertelt dat ze die en die kent en dat die bij de eerste een reageerbuisbaby hadden en daarna 2 ongelukjes en dat die en die en bla bla bla. Ik heb nu al weer aangetoond dat wij geen ongelukjes krijgen. Wij moeten er ons best voor doen... en ik hoop, zo enorm dat het deze keer wel mag vlotten.

Zo, nu ga ik stoppen met zeuren, want het was immers pas poging twee en dat is peanuts, met 3,4,5 of 6 ben je ook nog vlot zwanger geworden en daar zijn we dan nog lang niet :)

Maar om terug te komen, bij vragen over hoe te temperaturen of onduidelijkheid ed, ik ben wel getraind ;)

Emir, help me even herinneren, jij hebt toch ook bijna je nod?

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klagen mag zo nu en dan.. Ik snap je gevoel van het niet niet zwanger willen zijn met kerst en de goed bedoelde verhalen van moeder/schoonmoeder helemaal en herken dat van mijn schoonmoeder.. Die vraagt nu iedere keer of het geen tijd word.. Reuze irritant!

Nou nog een keer naar het toilet voor een check en dan nog even 5 uur aan het werk.. Met een beetje geluk worden ze op tijd gehaald en kan ik ook op tijd naar huis..

16. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je verhaal heel goed hoor fortunea! Hopelijk gaat alles wat sneller als bij de eerste!
    Mijn nod is maandag/dinsdag
    Heb me ook echt voorgenomen om pas woensdag te testen als ik niet ongesteld geworden ben dan.

17. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb weer wat klachtjes deze middag
    Hoofdpijn, dr

18. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb weer wat klachtjes deze middag
    Hoofdpijn, droge ogen, lui

19. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    hoop dat jullie beide ons verblijden met positieve testen!
    En gelukkig dat klagen af en toe mag, soms is dat ff nodig.

Vervelend die klachten, zeker omdat ze zo weinig werkelijks zeggen. Maar ik hoop dat ze bij jou toch wat zeggen!

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop het ook! En dat jij dan maar snel mag volgen fortunae!

Deel Deze Pagina