En ineens slaat die verschrikkelijke jaloezie weer toe.. Loopt een zwangere vrouw voorbij en ineens is het me even teveel.. Ga denk maar lekker in een warm bad en me bedje in..
Lastig is dat de jaloezie, Ik weet dat ik dat bij mijn dametje heel erg had na een maand of 7. Alles en iedereen leek zwanger behalve ik. Nu totaal geen last van, maar het is hier dan pas ronde 1 geweest. Gelukkig hier voorlopig (hopelijk) volop dingen te doen. Nu even een maand super druk op het werk. Hopelijk iets met het huis, en over 7 weken vakantie.
Het slaat ook echt nergens op.. Zijn nog niet eens echt begonnen dus snap ook niet hoe het komt.. Haat mezelf gewoon op dit soort momenten.. Herken het ook nog wel van de vorige keer..
Loes, Ik herken het hoor. Ook wel eens jaloers geweest. Op het moment is het ook minder. Ik had dat heel erg toen mijn man er op stond dat het bij 1 kindje zou blijven. En fortunae, leuk woningruil! Goede oplossing! Op naar de serieuze ronde. Ik de k dat het bij mij ook niet raak is. Temeratuur is gezakt
Volgens mij hoort dit topic ondertussen meer thuis tussen de zwanger worden clubs.. Misschien een idee om daarheen te verhuizen?
WOW dat ging snel! Hopelijk weten jullie hem nog te vinden.. Hier is de jaloerse bui weer over (gelukkig) vandaag een dagje zonder dat ik het huis uit hoef.. Vanmorgen tegen mijn dochter gezegd dat we een pyjama dag houden.. Dat nam ze wel erg letterlijk want om half 10 lag ze weer te slapen op schoot (normaal gaat ze pas na de lunch weer) kan ik mooi de was even weg vouwen en andere klusjes doen die net wat makkelijker gaan zonder haar aan mijn benen..
Ik ga van een cyclus uit van gemiddeld 30 dagen dus dan zou het ongeveer 12 augustus zijn. Als ik er dan ineens over nadenk duurt dat weer zooooo lang
Ken het gevoel.. Ik probeer altijd te kijken naar dingen die we gaan doen.. Niet zozeer naar hoeveel dagen.. Zo hebben wij volgend weekend een familie barbecue.. En het weekend daarna (ja ja, goed gepland tijdens de eisprong) mag de kleine meid uit logeren en gaan we een avond weg met vrienden.. En dan alweer tijd voor het wachtbankje..
Ja dat is een goed idee! Alleen over leuke dingen nadenken. Alleen hebben wij het rustig nu de komende tijd. Maar dat betekent dus ook veel tijd voor elkaar😉
Klinkt stom maar al is het maar een programma op tv ofzo.. En laten we elkaar er doorheen slepen.. Het komt echt goed! De eerste dagen zijn altijd het ergst..
Ja je hebt gelijk dat is zo! Vind het super fijn dat ik me hier heb aangemeld zodat we er samen over kunnen praten
Fijn he.. Elkaar door moeilijke momenten slepen omdat je elkaar echt begrijpt (want mijn man, een schat hoor, maar begrijpen hoe ik me voel is soms moeilijk) en hier gewoon kwijt kunnen waar je echt mee bezig bent.. Want als je het straks de wereld in kan schreeuwen zijn die verbaasde blikken geweldig.. Maar nu niks kunnen/willen zeggen is af en toe echt killing!
Ja precies. Mensen gaan het nu ook steeds vaker vragen. Wanneer komt er een tweede. Grrrrr zo irritant vind ik dat. Ga niet zeggen dat we er me bezig zijn. Ik zeg dan maar van, we zien wel we hebben geen haast