Haha, Nee hoor geen rust. Gewoon een belachelijk weekend... Emir, balen! Gelukkig geen hele lange cyclus! Loes, nu samen zwanger zou echt leuk zijn! Hier is het nu ff uitrusten. Gisteren moest ik van 9-9 werken maar er was een kind echt heel agressief. Dat was absurd! Mijn collega kon niet alleen blijven met de kids dus heb ik ipv 12, 24 uur gewerkt. Vandaag erg moe maar wel geshopt met dochter en moeder vrouwen dagje. Dat was erg leuk! Morgen met het werk naar blijdorp dus ook leuk. Hier kom ik dan ook echt de tijd tot de volgende nod wel door hoor. Daar kijk k niet eens echt naar. We zijn net begonnen en het kan best weer een jaar duren. Dat scheelt wel veel in beleving. Bij de vorige verwachtte ik eigenlijk snel zwanger te zijn, dat is nu niet meer. Al hoop ik dat natuurlijk wel
Zo dat zijn pittige werktijden! Wat doe je voor werk? Voor mij vandaag een spannende dag.. Ik heb gevraagd om een andere groep omdat ik het niet meer trek en heb vanmiddag gesprek met mijn leidinggevende.. Ze heeft er 45 minuten voor uit getrokken dus ben erg benieuwd.. Nu eerst voorschoolse opvang verzorgen.. Blijft vroeg zo voor de maandag ochtend..
Pfff 24 uur gewerkt dat is nogal wat. Ik dacht dat is bij de eerste er kang over zou doen en toen was het dus heel snel. Ik ging er nu dus een beetje van uit dat het weer snel zou gaan. Voor mijn gevoel duurt het dus nu lang en ik ben nu pas ronde 4 in gegaan. Ik mag niet mopperen eigenlijk
Helaas heeft het gesprek niet gebracht wat ik hoopte.. Eigenlijk gaat er niks veranderen en heb ik alleen de opdracht gekregen vaker nee te zeggen.. Lekker makkelijk gezegd.. Pff.. Viel echt tegen.. Moet ik dan toch op zoek naar een andere werkgever?
Ben begeleider van kinderen met een geestelijke beperking (adhd/autisme/odd etc). Soms is dat pittige inderdaad. Loes, rondkijken kan altijd, maar dan zou ik wel kritisch rond kijken. emir, als je vlot verwacht is 4 maanden best lang ja. Probeer je toch in te denken dat het een jaar duurt. Dat geeft mss wat rust. fijne maandagen gehad?
Ja dat ga ik proberen. Ervan uit gaan dat een jaar normaal is. Wel moeilijk maar ik ga ervoor. Beetje de standaard dingen op maandag, boodschappen, poetsen, maar het was heerlijk weer
Ja ik ga wel heel kritisch kijken hoor.. Ik werk nu op een buitenschoolse opvang en wil eigenlijk graag naar een kinderdagverblijf.. Bso zijn korte middagen knallen en op kdv is er meer rust.. Neemt niet weg dat dat ook zwaar werk is maar op een andere manier.. Ik wil me gaan verdiepen in gastouderopvang.. Heb niet echt een idee hoe dat allemaal werkt dus wil gewoon is gaan informeren.. En dan zou ik pas na de hopelijk komende zwangerschap de overstap maken zodat ik nog doorbetaald verlof heb.. Maar eerst eens goed de voors en tegens op een rijtje zetten.. Wat een leuk werk maar ook wel heel uitdagend! Heb je dan een opleiding psychologie gedaan? Want dat kan denk niet gewoon met spw toch? Hier dus een beetje vreemde maandag.. Had me op een ander gesprek ingesteld.. Maar net het lekker van me af gesport.. Uurtje geknald met alle andere mama's! Nu moe maar voldaan, douchen en naar bed..
Zo.. Het eerste vervelende deel van de cyclus heb ik gehad.. Vanaf nu kan er geklust worden! (Klets al lang en veel mee op het forum maar dat woord klussen kan ik eigenlijk maar niet aan wennen..) verder vandaag een rustig dagje, morgen zwemmen met vriendinnen en de kleintjes en donderdag weer andere vriendinnetjes over de vloer.. Vrijdag even rust (behalve gewoon naar werk en het huishouden dan) en zaterdag een familie meeting.. Leuke dagen in het vooruitzicht dus.. Gezellig! En dan gaat de tijd ook lekker snel.. Hoe is het met jullie? Fortunae hoe was Blijdorp? Ik ben pas ook geweest met mijn rijkdom.. Manlief, Anouk en mijn opa en oma..
Blijdorp was leuk! Heel goed emir, hopelijk lukt het je ook. Al hoop ik nog meer dat je gewoon zwanger raakt deze ronde Loes, das de leukste periode van de maand in mijn beleving duurt die altijd lang..lees geen bloed is doen alsof ik vruchtbaar ben en klussen vind ik ook zo vreselijk klinken alsof het moeten is... Ik heb inderdaad een opleiding psychologie (universiteit) genoten, maar het werk mag gewoon met niveau 4. Naast dat werk heb ik ook nog een eigen praktijk. Die ben ik vorig jaar april begonnen. Het is nog een kleine praktijk, maar je moet naam maken met zo iets. Dat begint nu te komen, dus hopelijk kan ik met een jaartje of iets stoppen bij mijn loondienst Job. Hoe is het met jullie? Volgens mij zitten we allemaal zo rond dezelfde noddag toch?
Blijdorp heel leuk! Even geleden dat ik daar geweest ben. En loes, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Ik zit een beetje op mijn laatste dag menstruatie dus wij kunnen er ook weer voor gaan😊. Echt leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten.
Ik had vanmorgen echt enorme steken.. Net of ik ongesteld moest worden.. Maar dat kan toch nooit nu al mijn ei zijn?
Kan altijd zijn loes, maar het is wel onwaarschijnlijk. Misschien is het heel iets anders dat je nu koppelt aan je zwangerschapswens. Maar goed, even knuffelen kan geen kwaad Fijn Emir, jullie kunnen ook weer kroelen. Hier nog een dagje vermoed ik. Meestal een volle week ongesteld.
Jeetje een volle week! Ik ben er soms na 4 dagen al vanaf.. En we gaan inderdaad gewoon lekker knuffelen.. Net een barbecue gehad met vrienden.. Heb het idee dat ze iets vermoeden.. Maar goed.. Gewoon ontkent.. Morgen ook weer vriendinnen over de vloer waarvan ik er 1 wel ga vertellen dat we er weer voor gaan.. Zij wist het vorige keer ook.. Vind het fijn om bij haar mijn ei kwijt te kunnen (leuke uitspraak terwijl we juist op een ei zitten te wachten) en weet dat ze haar mond houd en er niet steeds naar vraagt.. Hebben jullie iemand die jullie in vertrouwen nemen? En hadden jullie dat de vorige keer?
Een volle week is lang ja. Bij mij ook meestal een dag of 4. Dat is wel fijn. Wij hebben het nooit aan iemand verteld en dat gaan we ook niet doen. Wel vrienden inderdaad die wel vermoeden maar dan praat ik er ook meestal overheen. En loes, denk niet dat het al je ei is. Zou wel heel vroeg zijn