Goeie morgen meiden! Mijn werk dag begint zo! Maar nog effe en dan lekker vakantie😊 Geniet van je mama dag Anneke!
Whaa mooi hoor magnolia! En muis, zo is het wel erg spannend! Emir, ik snap je jaloezie. Ik heb daar gelukkig nog geen last van... ik hoop vooral dat het besmettelijk is Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb een praktijk in de kinder- en jeugdpsychologie. Super leuk natuurlijk, maar het duurt soms even voor dat staat. Maar het gaat nu de goede kant op. Deze maand al 3 aanmeldingen gehad!
Muis spannend.. dagen duren dan heel lang! IK duim voor je! Meiden die moeten werken, werkse! Leuk om te lezen dat veel meiden iets met kinderen doen. Ik ben zelf opgeleid tot pedagoog, maar zo moeilijk om nu werk te vinden.. Heb wel in de jeugdzorg en gehandicaptenzorg gewerkt, maar vond vooral de jeugdzorg toch wel erg zwaar.. Het werk op de BSO bevalt goed en ik zoek er voor mezelf op een andere manier wel een uitdaging in
Ik had dat ook Emir, steeds als iemand zwanger was en ik nog niet. Heel natuurlijk als je zelf graag iets wilt! Knuffel meis, Ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik geloof het nu pas echt!
Oops! Vader die vraagt of ik wat moet vertellen.. Kijkend naar mijn bolle buik.. Dus ik nee hoor het ging heel goed met de jongens vandaag waarop vader met een rood hoofd vertrok en ik met een rood hoofd achter bleef..
Mooie test magnolia! Ik ga die morgenochtend doen.. Weer even bevestiging zoeken al geeft de misselijkheid wel bevestiging genoeg.. Emir ik herken je gevoel van toen wij voor de eerste gingen.. Iedereen raakte zwanger behalve ik.. Zelfs Arnold Schwarzenegger in een film.. EEN MAN VERDORIE! Huilend op de bank omdat mijn man er niks van snapte.. Waar kon ik me druk om maken.. Nu moet ik er ook wel een beetje om lachen maar herken het dus heel erg..
Herken het gevoel hoor.. En eigenlijk heb ik niks te klagen, want bij dochter was het ronde 1 raak en zitten nu in ronde 3.. Maar idd als ik hoor van bekende dat ze zwanger zijn moet ik wel even slikken.. Heerlijke dag gehad vandaag Lekker thuis geweest en samen gespeeld. Vanmiddag ook regenlaarsjes gekocht.. zo lief hoe ze er dan mee weg loopt..
Ik mag ook niet mopperen hoor, bij de eerste ronde 3 zwanger maar zit nu in de 6e en voor mijn gevoel is dat nu dus een eeuwigheid pffff. Hoop zo dat dit de ronde is
Ja was er wel al voor aan het sparen hoor.. Maar hij heeft nu het laatste stukje bij gelegd.. Super blij!
Zullen we een lijstje maken van wie waar zit in haar cyclus/ zwangerschap? Ik wil het best regelen als iedereen in kleur even de uitgerekende datum/afspraken of nod zet.. Ik moet nu vaak terug zoeken en dan gaat het wat makkelijker.. (Zeker met mijn zwangerschapsdementie)
Zwanger worden: Emir, ronde 6, NOD ???? Zwanger: Loes, 22 mei 2015 Magnolia, Afspraken: 29-9 Loes mvm 13-10 Loes intake verloskundige 17-10 Loes 1e echo
Super leuk Loes! Je boft maar met z'n lieve man! Z'n lijstje lijkt mij wel handig.. Mijn nod is waarschijnlijk 21 oktober want vroeger was ik altijd precies 30 dagen later.. Dus hou het daar maar op.. Weet alleen niet hoe je het in kleur moet schrijven via me telefoon 😓