Ja heel fijn dat iedereen met elkaar betrokken is. En je kan hier alles kwijt (ook als je het even moeilijk hebt)
Jullie weten soms dingen die ik niet eens tegen mijn man zeg.. Dat wil hij ook niet hoor.. Bespreek die vrouwen dingen maar lekker daar zegt hij dan
Dat is zeker fijn en belangrijk. Bij mijn eerste dochtertje ben ik ook terecht gekomen in een leuke club. We zitten nu al 2 jaar op een app en kwebbelen flink wat af. Al meermaals gemeet, dus dat is erg gezellig. Je weet veel van elkaar. Op een 1 of andere manier is het heel veilig en vertrouwd. Niemand oordeelt, maar luister en praat met elkaar. Fijn dat jullie dat hier ook in elkaar vinden. CHD staat voor congenitale hernia diafragmatica, ofwel aangeboren breuk aan het middenrif, waardoor de darmen en eventueel lever en mild in de borstholte zijn gegroeid. Met als resultaat dat de longen zich nooit goed hebben kunnen ontplooien. Zo'n 4 op de 10 kindjes overleefd het niet. Gelukkig heeft ons meisje het super gedaan en heeft zij alle obstakels overwonnen. Het duurde 2,5jr voor ik zwanger raakte. Dat gevoel heb ik altijd gehad, maar nu heb ik het gevoel dat het dit keer sneller kan gebeuren.
Jeetje wat heftig! Heeft ze er nu helemaal geen last meer van? Of moet er op latere leeftijd nog een keer geopereerd worden? Soms gelukkig en soms helaas zegt hoelang de eerste geduurd heeft niks over een tweede zwangerschap.. Bij ons de eerste 1,5 jaar en nu in ronde 2 al! Maar andersom kan helaas ook..
Geweldig hoor al in ronde 2! Heerlijk, kan je echt even van genieten dan he? Je hoort regelmatig he dat het andersom is, maar weet ik ben zo'n type die vind....ik heb al 1 kleintje en daar ben ik zielsgelukkig mee. Als je er een kindje wilt en kan er geen een krijgen, lijkt mij echt veel moeilijker. Ik hoop op een tweede en zal het moeilijk hebben als dat niet wil, maar ben super blij dat ik er al 1 heb en zij gezond is. Ons meisje is nu gezond en een operatie kan je nooit uitsluiten, maar voor nu gaat het super goed en vrezen we er niet voor. Ze heeft een patch, waarmee het gat is gesloten. Anatomisch is het bij haar van binnen een rommeltje. Ze heeft nog steeds (verborgen) reflux, maar alles in onder controle. Als je niets zou weten, zou je niks aan der zien Hou oud is jouw eerste meisje?
Ons meisje is 17 maanden.. Ben heel gelukkig met haar en super blij met deze tweede zwangerschap.. Vind het wel nog heel erg spannend.. Eerst maar is een kloppend hartje zien en de 12 weken halen voor we echt kunnen genieten.. (Al genieten we nu natuurlijk ook al wel) Nou ik ga maar is wat doen in huis.. Lijkt wel of er een bom ontploft is hier hahaha.. Snel erdoorheen en dan hopelijk nog even op de bank voor de kleine meid weer wakker word..
Wat een verhaal ladylola, Onze dame is 18 maanden, snel zwanger dus ik hoop dat het nu dus niet andersom is. Al zegt mijn gevoel dat het deze keer wel lang gaat duren. Word er verdrietig van als ik daaraan denk. Aan de andere kant denk ik inderdaad ook wel zo van, ik moet blij zijn dat ik een gezond kind heb.
Dikke knuffel emir! Niet teveel aan jezelf twijfelen.. Het komt goed! Hoop natuurlijk deze ronde of zo snel mogelijk.. Weet dat je overal zult horen dat je het los moet laten maar ik weet hoe moeilijk dat is!
Dankje Loes, ja het loslaten is het aller moeilijkst. Ga morgen weer met de ovutesten beginnen, en heb me dan voorgenomen als ik deze ronde niet zwanger ben dan ga ik zonder ovulatiesten door. Misschien dat het dan meer rust geeft.
Doen wat goed voelt meid.. Mij gaf het juist meer rust.. Maar het kan heel goed dat dat bij jou niet zo is.. Hoop echt zo dat het besmettelijk is en we aan het eind van volgende maand allemaal zwanger zijn!
Welkom ladylola! Wat een heftig verhaal! En wat een vechtertje hebben jullie! Ik snap dat jullie wat angsten hebben moeten overwinnen. Loes, hou mijn uitgerekende datum voorlopig maar op 7 juni. Eerste echo is 24 oktober. Mvm belt vanavond voor een afspraak. Ik heb contact met hen opgenomen. Ik ben een regelnicht, is m'n werk he? 😁 Ik wil best een besloten groep aanmaken, als jullie me een pb willen sturen met je fb naam maak ik hem vanavond aan.
Zwanger worden: Fortunae, ronde 5, NOD 1 oktober Anneke, ronde 3, NOD 2 oktober Ladylola, ronde 1, NOD 2 oktober Emir, ronde 6, NOD 14 oktober Hannah, ronde 1, NOD 21 oktober Zwanger: Loes, 22 mei 2015 Magnolia, 7 juni 2015 Afspraken: 26-9 Muis gynaecoloog met echo 29-9 Loes mvm 13-10 Loes intake verloskundige 17-10 Loes 1e echo
Hey ladylola Jeetje wat een heftig verhaal! Snap heel goed dat zwanger worden nu best wel een spannend iets is! Maar gelukkig heb je je meisje lekker van genieten.. Misschien een beetje raar maar ik heb ook een dochtertje ik had morgen 20 weken moeten zijn ze is helaas niet meer bij ons maar zie haar nog steeds als mijn meisje.. Ik vind een privé groep ook goed hoor! Ik zal zo gelijk even een privé berichtje sturen..
Ik vind het helemaal niet raar hoor Hannah! Ze is je dochter alleen mocht ze helaas niet hier bij je blijven.. Vergeten zal je haar nooit..
@ loes ik hoop trouwens dat het heel erg besmettelijk is! zou heel fijn zijn! haha pff ben blij als deze week voorbij is! soms heb je dat wel eens he van die vervelende weken.. gelukkig bijna niet meer ongesteld dus dan kunnen we eindelijk weer gaan beginnen! en zet maar gewoon ronde 1 neer hoor want anders word het z'n gedoe.. anders had het al ronde 38 geweest.. pff wat kan de tijd snel gaan he.. volgende week lekker effe een weekje weg.. gelukkig valt dat weekje precies goed hihi
Zo dat weekje weg heb je goed gepland! Geniet ervan! Ga je nog ovutesten gebruiken? Of temperatuur je? Of geen van beide? Dat kan natuurlijk ook