Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan blijkt dat mijn vriendin me echt kent! Zaten gezellig aan een bakkie en vraagt ineens of we nog een tweede willen.. Dus ik mijn standaard antwoord; ja uiteindelijk wel maar we hebben nog de tijd waarop zij zegt; mij houd je niet voor de gek hoor, ik ken die blik in je ogen.. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Daar had ik natuurlijk even geen antwoord op.. En dan was zij niet degene die ik het wilde vertellen.. Maar weet zeker dat ze haar mond houd..

2. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    O haha, die vriendin kent je wel heel goed dan. Alleen maar fijn. Heb je nog iemand waarmee je kan praten.

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind het echt super fijn dat ze het weten.. Geeft me ergens ook rust.. Ook weer wat gepland om de tijd door te komen.. Via vakantieveilingen een lekkere high tea geregeld..

Vandaag geen steken meer gehad.. Geen idee wat het nou geweest is..

Hoe was jullie dag?

4. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een drukke werkdag gehad gisteren en vandaag ook.
    Wel heerlijk weer!
    High tea leuk! En lekker😊

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wat een weer he! Morgen wordt het nog warmer geloof ik.. Wij hebben een familie bbq op een camping met zwembad dus dat wordt genieten!

Moeten jullie nog werken dit weekend?

6. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker het zwembadje op voor het kleine meisje en vanavond ook berbequeen. Dus allemaal gezellige dingen. Nu maar hopen dat de maand weer lekker snel gaat.
    Maar met dit zonnige weer zal dat wel goed komen.

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een warmte vandaag! Het zwembad op de camping is dan ook flink gebruikt! Gezellig gebarbecued en nu de kleine meid lekker op bed.. Ben het zelf ook best zat..

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier een heerlijke dag gehad. Lekker met die kleine bezig kunnen zijn, bbq met vrienden en daarna nog monopolie gespeeld :)

Inderdaad een volle week is lang, maar ach het is niet anders.

Hier weet niemand het. De vorige keer wel hoor, maar mijn man is bang dat mensen ons veroordelen omdat onze woning echt niet geschikt is voor 2 kleintjes. Hij wil dus wel, maar wil doen voorkomen alsof het een ongelukje is. Of nou ja, heel groot cadeau dan hè ;)

Morgen nog plannen dames? Wij ff langs de schoonouders verder niks.

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt er aan wat voor weer het wordt.. Als het niet te slecht is gaan we naar de boot.. Anders wordt het een lekker dagje thuis..

10. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fortunaea, als je je maar niks van aantrekt wat andere mensen zeggen hoor, lekker van genieten bij het maken van het broertje of zusje😊.
    Wij hebben een rustige zondag, geen bijzondere plannen maar dat is ook wel eens lekker

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dan... HEERLIJK uit kunnen slapen tot 10:15!! Manlief nog even sporten en dan is kijken wat voor weer het straks is..

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ooh lekker! Wij trekken ons er idd niks van aan en hebben volop plezier met maken :)

Fijne dag gehad? Hier ook lekker uitgeslapen, en een beetje lui gedaan. Nu bij mijn schoonouders eten.

Mijn man is ook volle bak om, waar ik hem vorige maand echt nog moest stimuleren is hij nu niet meer te stoppen :D leuk! ;)

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een heerlijke dag gehad.. Vanmiddag lekker gevaren en net voor de bui gegeten op het terras.. Hier vond manlief het gisteravond te warm om het gezellig te maken.. Ik wil er geen druk op leggen maar baalde er wel flink van..

Morgen een drukke werkdag.. Zo nog even douchen en lekker me bedje in..

14. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden een rustige dag, lekker thuis geweest en smiddags gezellig gemaakt😊.
    Het blijft heerlijk weer deze week dus lekker genieten en dan gaat de week weer wat sneller

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lange werkdag vandaag en dan vanavond nog sporten maar morgen lekker vrij! Hoe is het bij jullie?

16. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier gisteren ook geen gezelligheid hoor, maar voor het zaad is om de dag ook beter. Niet dat ik me daar (nu al) door laat leiden.

Hier gewoon gewerkt, morgen consultje voor mijn eigen praktijk en dan een dagje Zeeland :)

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk een dagje Zeeland! Veel plezier!

En ja om de dag is inderdaad beter.. Er zat nu alleen al 3 dagen tussen en dat in een periode waar het ei dichterbij komt.. Haha.. Maar is uiteindelijk gelukt hoor :p

18. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag ook lekker vrij, lekker in de tuin zitten denk ik. En bij ons was het gisteren weer gezellig. Misschien moeten we nu ook beter even wachten haha!
    Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag vandaag. Geniet lekker van het zonnetje

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag te doen met een klein chagrijntje.. Die gaat zo dus mooi haar bed weer in! Kan mama lekker buiten in het zonnetje strijken..

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Haha, heerlijk strijken in de zon.
    Hier helaas sinds het weekend ook niet meer geknuffeld hopelijk komt er vnvd nog wat van, want ook hier zal er binnenkort weer iets springen ;)
    Al zit ik nog wel in de 'geen moeten' fase. Ik wil dat we beide willen.

Pfff kleine is logeren, leuk voor haar... maar ik mis mijn ukkie.

Deel Deze Pagina