Magnolia wat verwoord je het goed.. Vind het knap dat je het zo uit je hart kunt schrijven.. Een brok in me keel als ik het lees.. Wat een onzekerheid! Moet je nu maandag naar de vk? Nek hou ik inderdaad goed warm.. Tijgerbalsem en zo met paracetamol naar bed zodat ik niet verkrampt ga liggen.. Net nog even goed warm gedoucht.. Nu op de bank met sjaal flikken terug kijken van gisteren en daarna lekker mijn bed in.. Morgen is de dag waar ik zo lang naartoe heb gewerkt.. Ben nu al trots dat ik het gewoon ga doen.. De 'oude' Loes had al 100 excuses gevonden om af te haken maar opgeven is geen optie meer.. Het zal zwaar worden maar we gaan het doen en gaan finishen als team!
Maandag bellen met de verloskundige. Heb dit nooit eerder meegemaakt gelukkig dus geen idee hoe nu verder. Jij gaat rocken morgen!!! Super stoer van je!
Verstandig magnolia, mss wil ze wel even een echo maken. super goed bezig muis! Top gedaan! Loes jij morge succes. Wachten is lastig he, anneke (jij zei dat toch?) Hier in een beetje droevige bui, waar die vandaan komt, geen idee.
Zit je in zo'n k*t situatie en nog weet je mij nog even op te peppen.. Wat ben je toch een topmens! Ik kan je gelukkig ook niet vertellen hoe nu verder.. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen!
Laatste berichtje en dan ga ik echt slapen.. Super veel zin in morgen maar ook wat gezonde spanning.. Hoop dat mijn nek morgen wel over is! Muis, jij zal morgen wel spierpijn hebben en ik doe maandag denk gezellig met je mee! Lig gewoon nog een soort te stuiteren.. Nou licht uit ogen dicht en tot morgen.. Truste!
Jeetje magnolia, wat is dit ongelofelijk kut. Wat zal je in de stress zitten, hoop en wanhoop naarbij. Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat mdr natuur nu even iets engs doet en het straks goed zit. Nogmaals sterkte! Muisje gelukkig goed nieuws. Lekker in de blub gebanjert? Loes beterschap hopelijk snel weer blij en genieten. Succes morgen! Hier eigenlijk alle signalen van een opbouw naar een ongie. Mijn lf is altijd 12 dagen, dus ik wacht het af tot vrijdag.
Dames ff een vraag? !! Ik zit op 2-4 dagen voor nod. Heb vanavond een kv2v5 test gedaan.heel vaag tuurstreepje binnen 10 min. Nu 2 uur later kijk ik nog eens goed en zie ik dat het streepje duidelijker is geworden. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben of hoop ik nu meer dan dat zou kunnen? Liefs
@ magnolia.. ik zit al de hele dag aan je te denken meid! ik blijf hopen op het beste! @ muis en loes.. jeetje wat zijn jullie fanatiek zeg! haha 1x in de week de sportschool is soms al een uitdaging.. haha maar ik doe veel zwaar werk en fiets elke dag een uur.. dus ik doe me best haha.. Vandaag eerste ovulatie test gedaan en daar kwam een klein streepje.. maar nog geen roze dus die komt denk ik dan nog.. had niet verwacht dat hij nu al een streep aan geeft dus misschien dat me ei iets eerder is? @ Anneke: je weet maar nooit! maak jezelf niet gek want van na de aangegeven tijd kan je test ook een verkeerde uitslag geven dus ik zou het toch nog effe af wachten anders is straks de teleurstelling zo groot.. ik hoop het wel echt voor je! zijn we straks allemaal om de beurt zwanger elke maand volgend jaar word er een kindje geboren haha
Loes succes!! Sportieve dames hier. Ik tennis 2 keer ik de week ongeveer 2 uur en we hebben een hond waar ik 1 uur per dag mee wandel. Magnolia ik blijf aan je denken meid.. Hoe is het vannacht gegaan? Kon t niet laten en heb zowel vannacht als vanmorgen nog een test gedaan.. Ook die 2 een heeel licht streepje te zien( na 15 min ongeveer) De vorige keren bleven ze om wit.. Ik heb even een foto toegevoegd. De open gebroken is van gister avond. De hele rechtse van vanmorgen.. Wat denken jullie?
O nu zie ik de foto wel sorry Kan je alleen niet verder helpen denk ik want ik vind die tuurdingen altijd lastig dus aan mij heb je niks
Hanneke, dank je! Verschrikkelijk lief van je! Goed, lekker geslapen. Onze dochter is pas net wakker, wat een luxe! Bloeden is al stukken minder gelukkig. Maar nog steeds helder rood. We gaan zo lekker in de moestuin rommelen. Anneke, wat spannend!!! Ik zie je foto's niet. Afgelopen twee maanden heb ik steeds streepjes gehad en deze maand ben ik duidelijk zwanger geweest. Het kan beide kanten op gaan en het is nog vroeg. Drie maanden geleden zou ik nog hebben gezegd een streep is een streep maar helaas gaat dat niet altijd op. Ik duim als een malle voor je!! Loes: go Loes go!!!!! Succes meid!
Haha geeft niet emir.. Die van vanmorgen is wel iets duidelijker dan die van gisteravond. Iig in het echt..
Ah!! Ja nu zie ik ze wel! Op de rechter zie ik een streep. Maar ik weet dat ze moeilijk op de foto te krijgen zijn en in het echt zijn ze vast duidelijker. Spanner joh!
Net de 3e ovu test gedaan, het idee dat het streepje weer lichter is als gisteren. Pffff schiet weer lekker op. Blijf nog maar even door testen maar het ziet ernaar uit dat ik mijn ei weer niet kan vinden