Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog volop aan het nagenieten.. Alle modder is inmiddels verwijderd en ik lig heerlijk in mijn bed.. Vooral heel erg trots.. Ik heb het gewoon gedaan! En dan inderdaad ook nog is zwanger! Jammer dat ik dat nog niet aan iedereen kan vertellen maar dat zal uk over 2,5 week zeker nog wel doen! Echt heel trots op mezelf en de teamgenoten.. Nu slapen en benieuwd hoe ik morgen wakker word..

Fortunae ik duim voor je! Hopelijk is het echt flink besmettelijk hier! Emir, inderdaad even actie ondernemen als je deze ronde weer geen ei kan vinden.. Niet direct zorgen want ik kon hem met de testen ook niet heel duidelijk vinden en we weten hoe dat is afgelopen..

2. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hannah geniet van deze week!!

@anneke ik zeg gefeliciteerd!!!!

@emir nog posi aangegeven je test? Hoop dat je je ei snel vindt

@loes hoog he.. maar zo gaaf.
    Ik heb de shocks ook niet gedaan. Zeker toen ik zag dat ze dit jaar ook nog met water spoten. De rest is er wel doorgegaan en t deed zeer!

@fortunae ik duim ook dat het snel raak is.
    Voor iedereen trouwens!!!

Hier gister met de groep naar sixflags geweest. Gezellige maar vermoeiende dag. Zeker als je savonds de kids stuiterend terug krijgt. Ook zij hadden een leuk weekend gehad!

Manlief vanochtend vertrokken voor 3 dagen bierfeste in Munchen dus deze week is t mama en de kids.
    Nu eerst ff ontbijten en douchen.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Bedankt allemaal x

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen dames,

Even een egopost: vanmorgen contact gehad met de verloskundige.
    Volgens haar staat de teller op drie miskramen. Deze maand mocht ik dan misschien wat verder zijn gekomen dan de vorige keren maar toch ziet ze die ook als vroege miskraam.

Omdat we al een gezonde dochter hebben ziet zij nog geen reden tot paniek. Verdere onderzoeken zijn volgens haar niet nodig en als het bloeden netjes ophoud zoals het nu doet is het prima. Ga ik weer bloeden of krijg ik veel last van krampen moet ik weer contact opnemen. Voor nu hoef ik dus niets en mogen we deze maand gewoon weer proberen zwanger te worden.

Ben er een beetje beduusd van. Ik zelf zag de afgelopen twee maanden niet als miskraam, doe ik overigens nog niet emotioneel gezien. Nou goed, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen dan.

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    jeetje dat echt echt kut om te horen..
    hebben ze verder helemaal nergens naar gekeken?
    en als het nou 3 miskramen zijn geweest gaan ze dan niet eens een keertje kijken waar het aan zou kunnen liggen?
    pff meid heb het met je te doen hoor!
    kan er al boos om worden als ik het zo moet lezen laat staan als je in die situatie zit! pff
    hoop dat je toch snel een plak baby mag hebben!
    denk aan je x

6. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wauw Magnolia, ik vind dat je het knap doet dame!
    Wel fijn dat de vk het wel zo ziet. Dat klinkt misschien gek, maar volgens mij is 3 de grens om onderzoek te laten doen. Daar heb je nu misschien nog geen behoefte aan, maar als je het ter zijner tijd toch wilt, dan kan dat.

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Thanks, al voelt het niet zo hoor. Had gister een flinke uitbarsting naar mijn man toe. Ik ben meer een vulkaan. Het blijft lang stil en dan spuug ik alles er in één keer uit. (we hebben het alweer goed gemaakt hoor, ging als volgt: Ik: 'sorry schat, ik ben gewoon zo boos en het moest er even uit.' hij: 'geeft niet hoor, ik zat er al op te wachten.' LOL)

Ach ja, volgens de verloskundige was de kans dat er tijdens de bevalling iets beschadigd is echt te verwaarlozen. En dat was mijn angst vooral. Voor de rest zien we wel joh. Geen ovulatietesten, geen stress. De bevruchting is bij ons duidelijk het probleem niet dus we knuffelen gewoon zo door. En uiteindelijk blijft hij wel plakken.

Ik zie het als volgt. Er probeert al een tijdje een ziel in ons gezin te komen, alleen lukt het niet om te landen dus maakt ie als het ware steeds een doorstart. Het is steeds dezelfde en uiteindelijk komt hij er wel. Het is een kwestie van tijd. Die gedachte geeft me rust.

Verder ben ik overigens totaal niet gelovig, eerder spiritueel. (hou niet van labels. :) )

8. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Heel mooi gezegd! Magnolia!

9. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou magnolia, wat kun je dat mooi zeggen! Goed hoor dat je er zo mooi omgaat, heel knap.

Net weer een testje gedaan, duidelijk een lichtere streep als gisteren.
    Moet ik er nu van uitgaan dat mijn ei gisteren was?
    Pfff lastig hoor, ik blijf voorlopig maar even door en knuffelen en dan volgende maand als het weer niet duidelijk is dan ga ik wel even bellen.

10. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @magonlia :( knuffel meid.
    Die mk gaan je niet in de koude kleren zitten.
    Hier twee gehad en hoop dat t daar bij blijft.
    Top dat je zo positief bent!

@emir klussen ka geen kwaad ;)

hier vandaag zw ondergoed gekocht. Mn (.)(.) piepten eruit. En zeer dat ze doen :(

11. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat is een goed teken muis!
    En inderdaad knap magnolia!
    Emir, ik hoop het. Al blijft het een vaag gedoe.

12. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Knap hoor magnolia Hoe je er mee omgaat en je weet er precies de juiste woorden voor te vinden!
    Emir lekker blijven knuffelen.. kan nooit kwaad
    Muis gaat hard haha.. Heerlijk weer al die 'speciale ' dingen

Vandaag een digitale test gedaan..bewijs toegevoegd
    Nu ben ik echt overtuigd😊😊

Bijgevoegde bestanden:

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Jeeeeh!!!! Gefeliciteerd! Wat goed!
    Wat fijn joh!!!

Hier ook blij, het bloeden is gestopt en een witte test.
    Vol goede moed naar ronde 6!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dapper van je magnolia! Wat je zegt aan jullie vruchtbaarheid ligt her niet. Hopelijk blijft er volgende ronde eindelijk dan 1 plakken. Sterkte!

Anneke wauw nou dubbelop je bent helemaal zwanger! Super zeg. Kan je het al geloven?

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger worden:
    Fortunae, ronde 5, NOD 1 oktober
    Anneke, ronde 3, NOD 2 oktober
    Ladylola, ronde 1, NOD 2 oktober
    Emir, ronde 6, NOD 14 oktober
    Hannah, ronde 1, NOD 21 oktober
    Magnolia

Zwanger:
    Loes, 22 mei 2015
    Muis,
    Anneke,

Afspraken:
    13-10 Loes intake verloskundige
    17-10 Loes 1e echo

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia ik heb echt diep respect voor jou..

Hier een zware dag gehad.. Echt super moe en wat spierpijn.. Net mvm geweest en een mooie test gehad.. Nu lekker in bad met een bak aardbeien en dan mijn bedje in!

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Nou dames! Niet zo gek doen. *bloos* ik kan behoorlijk hysterisch zijn hoor.

Klinkt als een plan Loes! Spierpijn is de ergste pijn maar stiekem ook fijne pijn, bewijst dat je je best gedaan hebt zegt mijn vader altijd.

Knal mijn NOD maar op 29 oktober. 6e ronde alweer. Tijd vliegt.

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    We zitten trouwens under the dome te kijken. Wat een kansloze serie maar ik ben stephen king fan en we blijven kijken. Haha.

Kan niet wachten tot the walking dead weer begint. Volgt iemand die? Fantastisch gewoon!

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik morgen aanpassen voor je magnolia, nu via telefoon is dat lastig.. Spierpijn is op zich fijne pijn ja.. En eigenlijk valt het me nog alles mee! Het word nu wel wat erger dus ben benieuwd hoe het morgen is..

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wauw mooi Anneke, overduidelijk!
    Magnolia, good for you! De goede moed dan he. En natuurlijk ben niet continue zo 'kalm'. Je zult vast flink boos zijn geweest. Maar dat je nu al kunt zeggen dat je op gaat voor de volgende ronde, vind ik echt knap. Ik bedoel, ik vond het de vorige keer al moeilijk en ik had geen miskraam.

Zo, hier een bloedloze dag :) maar goed, dat zegt helemaal niks, want ik gok dat mijn ei op dag 16-17 is geweest en dan is mijn NOD dus op dag 27. (lf van 10). Dat is pas woensdag, dus als ik na woensdag nog geen bloed heb, dan ga ik pas hoop krijgen. Denk ik. Voor nu voelt het in ieder geval, als een gewone dag.
    Wel heb ik een aft in mijn mond, wat samenhangt met een lagere weerstand. Dat maakt dan toch dat mijn gedachten heel af en toe afdwalen naar, zou het? Maar goed, ben ook al even moe, dus dat helpt ook niet bij de weerstand.

Loes, lekker luieren, met je spierpijn! Warme baden helpen altijd.
    Muis, Hannah, Emir en Ladylola, hoe is het daar?

Deel Deze Pagina