Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hey meiden!

Mooie test zeg Anneke!

Magnolia je blijft een topper dat je er zo positief mee om ga!
    Vind het heel dapper van je!

Loes lekker genieten hoor! Ik was toen vanaf week 6 tot week 13 echt kots misselijk haha

Verder gaat het hier heerlijk! Heerlijk huisje en heerlijk park 😊
    Ik merk wel dat ik een beetje grieperig begin te worden en lees wel eens dat griep ook je ovulatie testen kan beiinvloeden😓
    Maar we gaan gewoon gezellig door met knuffel 😊

2. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prachtige test Anneke! Geniet er maar lekker van.

Hier verder alles goed, het knuffelen is op moment echt een dagelijkse hobby haha.
    Weten we in elk geval zeker dat we ons best gedaan hebben.
    Net nog even een testje gedaan en nog steeds negatief. De duidelijkste was toch echt zondag. Ga er gewoon van uit dat toen mijn ei was. Zou ik door moeten testen denken jullie? Ik heb er nog 3. Kan geen kwaad toch?
    Ik heb wel allemaal een beetje buikpijn enzo dus ik dacht misschien komt mijn ei er nog aan.

3. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op die verpakking moet gewoon staan: na 30 min wachten ipv, nu wel is de streep veel duidelijker haha

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Arg, vervelend Emir.

Hier flink balen. Net naar de ha geweest omdat ik dacht een heftige vaginale schimmel te hebben. Nu blijkt dat een van de klieren die daar zit een cyste heeft en ontstoken is. Dit kan (met behulp van antibiotica) vanzelf over gaan, maar als dat niet is moet de gynaecoloog het open leggen. Ik krijg nu niks omdat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar weet nu ff niet wat ik moet hopen. Vagina doet zeer. En behandeling wordt uitgesteld tot ik duidelijk heb of ik wel of niet zwanger ben.... niet leuk!

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lastig fortunae! Succes!

6. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oei fortunae, vervelend zeg.

7. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Sterkte Fortuene, dat klinkt niet echt heel lekker..
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid... Wanneer wil je testen?

Hier met vlagen echt misselijk en wat sneller moe. Verder weinig last van dingen:)
    Merk als ik tussendoor wat kleins eet het goed gaat.. Best lastig op mijn werk zonder dat ze het door hebben, maar we doen ons best hihi

Heb vanmorgen vk gebeld en heb 27 oktober mijn 1e echo (is service dat je een vroege echo krijgt). En dan 13 november termijnecho.. die is best vroeg, maar goed was niet erg! 18 november de intake met vk..
    Spannende komende 4 weken dus

8. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    O wow anneke, zo snel al een echo! Dat is fijn!
    Hoop zo dat ik dat ook snel mag laten doen.

9. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Snel hoor Anneke! Lekker!

Ik wilde pas vrijdag testen, aangezien mijn cyclus wisselt tussen de 25-30 dagen. Vrijdag is dag 30, vandaar. Maar misschien dat ik er nu wel eentje eerder waag, al ben ik er sterk van overtuigd dat ik gewoon ongesteld wordt. Dus dat pleit weer voor wachten... lastig.

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Fortunae, dat is knap balen! Hoe ontstaat zoiets?
    Heb je veel pijn?

11. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fortunae wat vervelend zeg!
    Hopelijk ben je er snel vanaf. en.... zwanger :-D

@anneke wow gefeliciteerd!!!

@emir hier was mn ovu test ook nie hoe t moest zijn. Maar t was toch mn ei.

aaahh meiden ik maak me zelf gek. Wat duurt t nog lang tot vrijdag!
    Als ik ff niks voel maak ik me meteen zorgen. Beeld mezelf inj dat t toch niet goed zit...a aah die onzekerheid is killing!
    En t ergste is is dat er vrijdag nog steeds niks te zien is maar dat ik t weer van de bloedtest moet hebben. Duimen dat mn waardes gigantisch gestegen zijn.
    Manlief gaat deze keer wel mee

12. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook voor je muis!

Wat mijn ovu testen betreft, ik test gewoon door tot ze op zijn, even kijken wat er nog gebeurd de komende dagen en anders ga ik ervan uit dat zondag mijn ei was. Ik hoop het eigenlijk want we hebben dat weekend veel geknuffeld hihi

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Muis waarom zou er niks te zien zijn? De bloedtest kwam toch al positief uit, dus waarom zou het nu niet goed zijn? Waarom is het nog een keer nodig eigenlijk? Misschien stomme vragen, maar ik heb wel wat teruggelezen, maar volgens mij niet alle verhalen.
    Moet ook zeggen dat lang niet alles in mijn korte termijn geheugen blijft plakken *bloos*.

Fortunae wat vervelend van die cyste. Hopelijk weet je vrijdag meer. Tot die tijd aan de pcm?

emir lijkt mij dat zondag je ei was toch? Althans als ze het volst gekleurd zijn dan gaat je eitje binnen 48u springen toch? Heb jij een onregelmatig cyclus?

Hier gaat trouwens alles oke hoor. Had zondag menstruatieachtige gezeur in mijn buik en onderrug. Maandag ook nog, maar tis nu eigenlijk weg. Maar voelt alsof ik ongesteld ga worden. Geen idee. Ik heb testen in huis gehaald en zal vrijdag gaan testen.

14. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat denk ik ook ladylola.
    Ik heb idd een onregelmatige cyclus daarom word ik er zo gek van.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Maar ben je er ook achter hoe de dagen duren na je ei? Ik kwam er voor mijn dochter uiteindelijk achter dat ik behalve onregelmatig cyclus had 30-36 dagen, maar ook een afwijkend luteale fase. Mijne is vaak 11/12 en enkele keer 13 dagen.
    Hopelijk wil het met de sticks snel lukken :)

16. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    emir onregelmatige cyclussen zijn killing!!

@ladylola door verwarring met mk en daarna cyclus/vroege zwangerschap wil de gyn me in de gaten houden. Vandaar vrijdag nogmaals testen of hcg gestegen is.
    Bij de eerste keer prikken dacht ze nog niet aan zwangerschap. Bij de tweede keer prikken en echo zag ze eisprong en was mn hcg gestegen. Nu moet het weer flink gestegen zijn en dan weet ze zeker dat t geen bbz is.
    Ik heb vrijdag echo maar ben dan net geen 6 weken dus zal er weinig te zien zijn. Maar zolang mn hcg goed gestegen is vind ik t prima.

Zo kids op bed en nu mama tijd :-D
    Papa is gister naar Munchen vertrokken naar oktoberfesten en die komt morgenavond terug.
    Lekker met de kindjes pizza voor de tv gegeten. wat een feest volgens hen :-D

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoe oud zijn je kindjes muis?
    Misschien had je dat al gezegd maar heb ik het niet geregistreerd. :)

Kijkt er niemand the walking dead? Serieus? Kom op jongens!!!
    Greys anatomy? Iemand? Zag dat aflevering 1 van seizoen 11 online staat. Wiiihoeeeee. Heeft nou net mijn man vanavond een wedstrijd.

18. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 en 5.

Ik ben begonnen aan de serie the killing.
    Hiervoor orange is the New Black gekeken, maar is afgelopen helaas.

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Leuke leeftijden! Onze dochter wordt eind oktober drie. Hilarisch is ze op het moment maar als ik nog één keer "waarom?" Hoor. Arghhhh.

Wat vind je van The Killing? Orange is the new Black vind ik leuk!
    Wij verslinden nogal wat series met z'n tweeën te erg. :)
    Oe! Game of thrones! Ook geweldig!

20. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet er nog ff inkomen. Is spannend maar soms ook beetje saai. Maar heb pas 4 afleveringen gezien dus zet nog ff door.

hihi dat waarom blijft nog ff. Dochter van 5 vraagt bij alles: hoe maken ze dat? Hoe werkt dat... aaaahhhh

Orange is the new black heb ik af. Zo spannend op t laatste. Volgend najaar pas volgend seizoen :(

Deel Deze Pagina