Ja dat logeren is altijd dubbel.. Hier drukke dagen gehad.. En dan heb ik nog 5,5 week zo te gaan.. Pffff.. Ik ga ook is kijken of ik manlief nog aan het knuffelen krijg.. Morgen weer een dagje vrij, is het huishouden weer aan de beurt.. Ergens heb ik het gevoel dat mijn ei al geweest is.. Maar voor de zekerheid maken we het nog maar even gezellig..
Beter te lang gezellig dan te kort... En stiekem moet ik echt lachen om je 'planning'. Hier is de missie geslaagd morgen ook maar ff huishouden, al laat ik me best belonen daarna als meneer wil Zo nu ff een nachtje op tijd naar bed. slaap lekker dames.
Haha.. Nou je mag om me lachen hoor.. Kan gelukkig ook vaak om mezelf lachen met het gevoel van 'waar ben ik in godsnaam mee bezig!' Weltruste!
Hoe gaat het dames? Wij hebben gisteren ook weer geknuffeld. Tot nu toe netjes zo om de dag. Het komt weer dichtbij nu. Ben er nu weer erg mee bezig terwijl ik mezelf had voorgenomen om het wat meer van me af te zetten. Blijft toch lastig hihi
Gelukkig Loes dan lach ik met een gerust hart. Wat goed Emir dat jullie beide dat om de dag zo goed volhouden. Ik gok dat mijn ei dit weekend komt, dus hoop nog wel op plezier. Maar het kan ook nog daarna. Als ik kijk naar het gemiddelde dan heb ik nu mijn eisprong, maar bij de oudste had ik een lf van 10 dagen. Ik weet niet of dat nu weer is. Gisteren iig geknuffeld en dan hopelijk morgen weer en vant weekend nog. Hier al wel weer dromen maar nog niet in de 'dwanggedachten' stand. Wel al lekker over namen ed bezig
Ik kan het ook echt niet los laten.. Zeker niet zo rond mijn ei! Maar blijf proberen.. Gister weer wel geknuffeld.. Zit nu steeds 3 dagen tussen maar goed, er is maar 1 keer nodig toch Nu weer klaar voor een lange werkdag.. Gelukkig is het daarna weekend!
Ik ga morgen beginnen met ovutesten dat ik het zeker weet. Ik verwacht mijn ei maandag/dinsdag dus het wordt een gezellig weekend. Ik ben ook over namen aan het denken haha. Erg zijn wij hoor! Fijne dag.
Namen heb ik nog niet zo erg.. Wel met hoe ik het iedereen wil gaan vertellen.. Lekker op de zaken vooruit lopen.. Haha
En loes, hoe is het? Volgens je banner vandaag eisprong? Succes meid! En Fortunea hoe gaat het met jou?
Volgens de banner is nu de tijd ja.. Een avondje weg geweest met vrienden en de kleine meid is uit logeren dus kwam eigenlijk wel heel goed uit.. Hoe was jullie zaterdag?
Ook lekker zo een avondje voor jezelf. Wij hadden eigenlijk niks bijzonders. Gewoon avondje in de bank en film gekeken
Hier blijkt mijn hubby toch niet zo actief mee te werken... denk vrijdag mijn ei gevoeld te hebben maar kreeg hem het bed niet in. Maar ach, komt wel goed. Gisteren een lange dag gehad, maar mijn eerste bizar drukke week zit er weer op nu nog een week van 42 uur en dan weer gewoon 'normaal'. Hoe is het daar?
O god, help! Ik ben misselijk en krijg de gedachte niet uit mijn kop dat dit een teken zou kunnen zijn.. Het is wel dezelfde soort misselijkheid maar het kan nu gewoon nog niet! Ik blijf het maar tegen mezelf zeggen maar krijg de gedachte niet uit mijn hoofd! Manlief is naar de sportschool, ik ga zo even hardlopen en dan lekker naar me meisje toe.. Vanavond uit eten voor de trouwdag van de liefste schoonouders.. Jullie nog leuke plannen vanavond?
Fortunae, mijn man heeft dat ook wel is.. En dan denk ik dat hij het toch nog niet wil maar de volgende dag wil hij dan weer wel.. Wel rot dat het precies is wanneer het eigenlijk 'moet'
Ooh vreselijk is dat he, die gedachtes. Wanneer is je nod ookal weer? Hier vnvd een bbq maar ik heb niet zoveel zin. Ben erg moe en ook wat misselijk. Een goede verkoudheid dus zou liever blijven liggen. Maar heb die kleine zo weinig gezien deze week dat ik me er overheeb probeer te zetten.
Zou het loes? Ik duim voor je! Fortunea, mijn man heeft dat ook en ik denk dan inderdaad precies hetzelfde. Ik hoop dat hij het niet voor mij doet maar er zelf toch ook echt achter staat. En dan ineens zegt ie: zou echt leuk zijn he nog een kleintje erbij. Tot nu toe ovutesten negatief maar ik denk dat het er aan zit te komen.
NOD pas 9 augustus dus kan haast niet toch? Ben mezelf gewoon weer gek aan het maken.. Lastig he als je eigenlijk geen zin hebt maar je kleintje ook weer niet wil missen.. Het is wel goed weer voor een bbq! Hoop dat je er toch nog een beetje van kan genieten.. Ik kan weer trots op mezelf zijn.. Net 3,5 km aan 1 stuk hard gelopen.. Eerst had ik nog wandelpauzes nodig maar ging nu echt lekker! Over 9 weken loop ik mee met de mudmasters dus zit volop in de voorbereiding..
En toen was het weekend weer voorbij en stond er weer een lange werkdag voor de deur.. Het weer is hier slecht dus is even kijken wat we gaan doen met de kids.. Fortunae hoe was de bbq? En voel je je alweer wat beter? En emir, willen de ovu testen al wat meer kleur krijgen? Hier weer wat misselijk maar zit nog 12 dagen voor NOD.. Blijf mezelf maar vertellen dat het gewoon weer zo'n kwaaltje is wat niks gaat betekenen maar echt loslaten kan ik het niet.. Jullie nog plannen vandaag?
Vanochtend postieve ovutest gehad dus vanavond mogen we het weer gezellig maken. Is nu 2 dagen geleden. En loes misschien de misselijkheid van de eisprong? Fijne dag allemaal