Misselijkheid is nog erger geworden.. Vanmorgen 2 keer richting toilet gelopen maar uiteindelijk alles binnen gebleven.. Het is wel echt dezelfde soort misselijkheid als in het begin van de eerste zwangerschap.. Ben blij dat ik geen testen in huis heb anders had ik er waarschijnlijk al 1 gedaan en dat is nu natuurlijk nog zonde van het geld.. Hoop dat ik kan wachten tot 10 augustus (dag na NOD en 2 jaar na de positieve test van Anouk) maar wacht nog zeker een week.. Voor nu, kleine beetjes eten en drinken en hopen dat alles binnen blijft..
Spannend Loes! Ik hoop dat het zo is! Emir! Veel plezier met knuffelen Hier was het toch gezellig bij de bbq. Dus dat was fijn. Als het goed is, is mijn ei nu wel geweest dus nu proberen niet mezelf grk te maken
Jezelf niet gek maken.. Het moeilijkste deel van het zwanger willen worden.. Fijn dat de bbq gezellig was! Mijn pauze zit er weer op dus ga nog even 4,5 uur aan het werk.. Is kijken of ik me wat beter ga voelen anders sla ik het sporten vanavond een keertje over..
Ow loes, ik hoop het zo voor je! Laat die misselijkheid maar blijven dan haha. Fortunae, fijn dat de bbq toch leuk was, vaak als je ergens geen zin in hebt dan is het altijd leuk.
Ja dan mag het nog even blijven.. Het is nu gelukkig weer gezakt (gisteravond ook) en morgen zien we wel weer.. Ga zo lekker sporten maar eerst nog even op de bank.. Lange werkdag in combinatie met de misselijkheid valt toch wel zwaar.. We hebben hier de regen wel aardig gehad.. Hebben jullie nog wateroverlast gehad? Betrap mezelf er ineens op dat ik met mijn hand op mijn buik zit.. Hahaha..
Haha Loes, dat doe ik ook regelmatig. Gek eigenlijk, zal de wens wel zijn. Voor nu gaat het goed met de gedachtes... maar goed, nog zo'n 11 dagen te gaan....
Haha ja dat doe ik ook wel eens. Het zal inderdaad de wens zijn. Hier wel veel geregend maar geen overlast.
Gelukkig emir! Hier voor de verandering geen lekkages gehad.. Ook wel is fijn.. Vanavond gesport maar het ging voor geen meter.. Zat gewoon geen energie in me lijf.. Net thuis en zit Anouk ineens beneden.. Hartverscheurend huilend.. Nu is ze weer bijgekomen, is kijken of ze zo weer gaat slapen..
Goede morgen. Gisterenavond ei gevoeld. Heel warm gevoel onderin rechts bij eierstok dit duurde een aantal uren. Heb er tot 1.30uur wakker van gelegen. En gisterenavond geknuffeld dus we gaan de wachtweken weer in.
Voel jij je ei altijd emir? Hier tot 1 uur wakker gelegen door een wakker kind.. En nu 9.30 ligt ze nog lekker te slapen.. Beb weer misselijk.. Vandaag een dagje vrij dus kan rustig aan doen en proberen Anouk weer in het normale ritme te krijgen.. Jullie nog plannen?
Ik dacht dat ik mijn ei nooit voelde maar doordat ik nu met ovutesten bezig ben en die gisteren dus positief was ga je er op letten en ik voelde dus een warm gevoel bij rechtse eierstok en een beetje drukkend. Dit had ik vorige maand ook dus ik vind het wel erg fijn want ik weet nu waar ik op moet letten. Vanochtend was de ovutest weer negatief dus ik zat in elk geval goed😊 Wat vervelend dat je zo lang met de kleine hebt gezeten vanacht. Wel lekker dat ze heeft uitgeslapen vanochtend
Hier ook pittige nachten de laatste nachten, maar ik ben nu ook veel aan het werk. Ik denk dat dat scheelt, mama behoefte. Hier toch twijfel of mijn ei niet vandaag is. Weer wat kramperig in mijn onderbuik. Ach, vandaag toch geen tijd om te knuffelen. Dus hoe dan ook zitten er 2 dagen tussen knuffelen en ei. Kleine kans dus, dus ik ga mezelf niet gek maken daarbij is het hier pas ronde 2. Dus das peanuts .
Zou inderdaad kunnen fortunae dat vandaag je ei is. Bij mij de eerste 2 maanden ook lastig te vinden maar nu met de testen gaat het goed.
Als het deze ronde niet lukt ga ik ook weer ovulatietesten halen.. Welke gebruik jij emir? Vorige keer 1 ronde die van zwanger en kids gebruikt en het resultaat is nu de kast aan het leeg halen..
Ik had het merk sensi test. Die had ik online besteld bij de onlinedrogist.nl Volgens mij iets van 12,95 en er zitten er 7 in. Werkt prima en makkelijk
Oké.. Ik ga is even kijken als ik weer aan de volgende ronde moet gaan beginnen.. Nu eerst deze ronde maar is afwachten..
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Hier voorlopig geen ovu testen. De vorige keer 1 ronde gebruikt, maar geen ei gevonden, terwijl aan mijn temperatuur bleek dat ik wel een eisprong had gehad. Dus hooguit dat ik met de tijd ooit weer ga temperaturen, maar voorlopig niks. Wat betreft mijn ei, hier geen kans om te knuffelen vandaag, dus of we hebben echte zwemmers of het is niks deze maand.