Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan weer op naar de volgende ronde fortunea! Fijn dat je er wel luchtig mee om kan gaan.
    En inderdaad, misschien zitten er goede zwemmers tussen hihi

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het zo knap dat jij er zo mee om kan gaan fortunae! Zo klinkt het tenminste..

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Nu nog wel hoor... maar vraag het me over een half jaar nog maar eens ;)

Ik denk wel dat het scheelt dat het de vorige keer ook ruim een jaar heeft geduurd, ik ga er niet vanuit dat het nu wel opeens snel gaat. Al hoop ik natuurlijk van wel.

hoe is het daar?
    Hier een topdagje gehad. Heerlijk vrij geweest met die kleine. Dat was voor ons beide hard nodig!

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe ben je daar echt aan toe he!? Ik was wel vrij met de kleine.. Maar was zelf niet vooruit te branden en Anouk had een 'ik zeg nee' bui.. Maar goed.. Morgen een lange dag werken (met de kids naar de speeltuin) en dan donderdag weer lekker vrij.. Bezoekje binnenspeeltuin met Anouk en haar tante gepland..

5. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag heerlijk vrij, lekker wandelen denk ik met de kleine meid.
    Loes, hoe is het met je misselijkheid?
    Beetje stom maar ik was vanochtend ook wat misselijk toen ik wakker werd. Beetje vroeg toch? Zal wel tussen mijn oren zitten haha

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha.. Dan heb je het net als mij vanaf 13 dagen voor NOD.. Allebei zwanger? Misselijkheid is hier nog steeds aanwezig maar nu iets minder (dat zou straks natuurlijk weer anders kunnen zijn) gisteravond had ik ineens zo'n heel zeker gevoel.. Ja ik ben zwanger! Maar heb mezelf maar gelijk even verteld dat ik dat vorige keer ook elke ronde dacht behalve de laatste.. Nog 10 dagen dan weet ik het..

Net weer gedag gezegd tegen een slapend kind.. Dat vind ik eigenlijk het ergste van mijn lange werkdagen.. Om 7.00 gedag zeggen en pas vanavond om 19.00 weer thuis om haar om 19.30 op bed te leggen.. Misschien komt ze vanmiddag met oma even naar de speeltuin dus dan zie ik haar ook nog.. Zou wel fijn zijn!

Fijne dag vandaag meiden!

7. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ken het. Niet leuk inderdaad.
    Ik dacht de vorige keren ook steeds, het is raak en toen was het niet. De keer dat ik er minder mee bezig was toen was het wel zo.
    Fijne dag!

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik vind dat ook maar niks hoor. Vandaag werken van 10.00 tot 20.00 dus samen kunnen ontbijten en haar dan pas morgen weer zien. Vreselijk! Normaal zijn mijn werktijden niet zo, maar in de vakantie leveren we andere zorg.
    Jullie beide misselijk? Dat zou mooi zijn! Maar wel erg vroeg. 2-lingen ;)

9. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dat zou wat zijn!
    Misselijkheid is weer weg hoor.
    Het zal de gedachte zijn geweest. Pfff ik zou willen dat ik het van me sf kon zetten. Gelukkig is het mooi weer en hieven we niet de hele dag binnen te zitten.

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkheid hier ook veeeeel minder.. In vlagen een beetje maar mag eigenlijk geen naam hebben.. Net in mijn pauze even het dorp in geweest en bij de kruidvat alvast testen mee genomen.. Nu had ik de kans zonder bekende en zonder mijn nieuwsgierige schoonmoeder.. Haha.. Zo lekker met de kids naar de speeltuin.. Hopelijk is Anouk op tijd wakker en komt ze ook nog even langs..

11. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb nog een clear bleu op voorraad. Maar ik ga echt pas een week na nod testen als ik nog niet ongesteld ben geworden dan natuurlijk.
    Maar voor het zover is zijn we een paar weken verder

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga wachten tot 10 augustus.. Nog 1,5 week! Nu lekker barbecue en dan morgen dagje balorig.. Mooi dat het weer goed word dan is het daar niet zo druk denk..

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    O god nog zo'n symptoom! Hele opgeblazen onderbuik.. Cursus hoe maak je jezelf gek.. Nu te volgen bij Loes!

14. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, had je dit de vorige maanden allemaal niet?
    Spannend hoor loes!

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee.. Echt verschrikkelijk dit..

16. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jee, spannend zeg.
    Ik heb steken bij rechter eileider. In elk geval in dat gebied. Beetje hetzelfde als bij de eisprong.
    Maar ik had dit vorige maand ook dus het zegt niks

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier het toch nog maar een keer gezellig gemaakt want ik had zoveel slijm dat ik twijfelde of alle symptomen (misselijk, opgeblazen, sloom, lage rugpijn) nou niet van een eisprong waren.. Voor mijn gevoel nu echt op het wachtbankje..

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaj meiden! Hoe was jullie dag? Hier echt super! Met de kleine en mijn zus uit geweest en we hebben echt genoten! Kleine meid is nu wel echt gebroken dus zal lekker slapen.. Kan mama nog even aan de was..

19. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Heerlijk zo'n dagje.
    Hier lekker gewerkt. Nog 2 lange dagen en dan zijn de drukste weken weer voorbij.

Hier ook pas testen na nod. Met een lf van 10 dagen (bij de oudste iig) heeft eerder testen echt geen zin.
    Hier geen tekens, maar goed nihile kans helpt daar mss wel mee. Ik kan namelijk ook heel goed de cursus geven ;)

20. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede dag gehad. Lekker gewerkt en net mijn kleine prinses in bed gelegd.
    Voel me verder prima dus ik denk weer op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina