Denk inderdaad dat dat een(te) vroege conclusie is maar als je het daardoor los kan laten is dat wel weer heel erg fijn..
Ja misschien iets te vroeg maar ik kan me er dan beter bij neerleggen denk im haha. Anders denk ik steeds dat ik van alles voel haha
Dat is zeker waar! Een persoonlijk vraagje.. Hoe oud zijn jullie en jullie partner? Ik ben zelf 23 en mijn man 28..
Zeker.. Maar ik probeer het positief te bekijken.. Het was pas ronde 1 en ik heb in ieder geval geen cyclus van 54 dagen zoals toen we voor de eerste gingen.. Nou is 23 dagen misschien wel weer erg kort maar goed..
Ja dat is zo, ik dacht eigenlijk dat je al meer rondes bezig was aan je cijfertjes te zien. Als ik ongesteld wordt heb ik ook altijd een paar dagen van te voren roze bij afvegen maar dan zet het pas na een dag of 4 echt door en dat is dag 1 dus misschien toch een cyclus van 27/28 dagen. Dat is dan heel netjes toch
Dat is al vroeg Loes, hoop eigenlijk voor je dat het van een innesteling is. Hoeveel dagen zit er tussen je ei en dit? Die was nog niet zo lang geleden toch? En ik ben 26 en mijn man 31.
Ik heb geen ovu testen gebruikt dus ik weet het niet.. Nog een reden om ovu testen te gaan gebruiken.. Vandaag gelukkig gewoon aan het werk (goed voor de afleiding) en dan zie ik het wel.. Een innesteling zou inderdaad ook kunnen (zeker als je kijkt naar de duur van de vorige cyclussen)
Oei spannend! Hier lekkere werkdag gehad. Lekker met de kids naar het strand. Normaal is dat een uitdaging, maar het ging super goed vandaag
Wat leuk! Wij zijn met de kids naar de speeltuin geweest.. Hier niet vlekkeloos want de bus was stuk, tassen vergeten en er ging nog wel meer mis.. Maar het is goed gekomen! Alle kinderen weer heelhuids afgeleverd.. Het beetje bij het afvegen is nu ook verdwenen.. Zou het dan een innesteling zijn geweest!?!? Nu krijg ik testdrang.. Haha ik ben echt erg!
Hm ja inderdaad zou ook innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik wil je geen valse hoop geven. Wat ik al zei, bij mij begint mijn menstruatie altijd zo, eerst roze bij afvegen en een paar dagen later zet het door. Maar wie weet, ik hoop het voor je! Ik ga duimen👍
Ik zou zeker nog een dag of 5 wachten met testen. Innesteling begint meestal zo rond de 3-4 dagen na je ei (als ik het goed onthouden heb) en dan begint de hcg opbouw pas. Hoopt voor je! Hier hoe is het met jou emir?
Goedemorgen meiden, Ja ik ga nog wachten met testen hoor.. Zonde van het geld.. Vandaag lekker dagje shoppen met een vriendin.. Is weer goed voor de afleiding.. Jullie nog leuke plannen?