zwanger van de 1e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jessie86, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera ik heb vrijdag een test gedaan. Ik ben zwanger. Ik heb alleen zoveel vragen..Is er ergens een goede site waar je echt info vindt over wat je een verloskundige straks moet vragen? Of gezondheidstips etc? Ik ben echt superr blij

2. Storm

Storm Niet meer actief

Site? Geen idee.

Maarrrrr: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker genieten :D

3. Leeuwtje25

Leeuwtje25 Nieuw lid

26 nov 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera,

Ik ben zwanger, mijn laatste menstruatie had ik 24 nov, 1 dag maar.. en zou 22 december ongesteld worden niet dus :D :D :D
    2e kerstdag s'morgens een zwangerschaptest gedaan en ja hoor zwanger!!! tranen schoten in mijn ogen en die van mijn vriend.
    we zijn al een lange tijd bezig! vandaag bij de h.a geweest en ben 5 weken zwanger morgen verloskundige bellen voor een afspraak ben zo benieuwd. heb heel de week al pijnlijke borsten, steekjes in mijn onderbuik. ben zo blij! voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! :D

7. Butterfly 86

28 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jessie!

Gefeliciteerd met het goede nieuws!
    Ik ben nieuw hier en ben met dezelfde vragen hier terecht gekomen.
    In het kort mijn verhaal ;) Zou de 21e ongesteld moeten worden, heb tweede kerstdag voor het eerst getest, toen een vage streep. Vandaag nogmaals getest en een veel duidelijkere streep, ik neem aan dat ik dus zwanger ben. Het voelt nog erg onwerkelijk en merk behalve een paar ongesteldheids achtige krampen niets. Ik vraag me ook af of ik nu al de huisarts of verloskundige moet bellen. Heb geen ervaring in mijn directe omgeving en wil het verder nog niet aan iemand vertellen snap je?

Liefs,
    Butterfly

@ Leeuwtje, Jij ook van harte gefeliciteerd met het goede nieuws!!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

en qua site:Hier zit je goed op Zwangerschapspagina!
    Je vind hier zoveel info!
    Oa een Verloskundige, Kraamverpleegkundige, Voedingsdeskundige en een Laktatiekundige.
    Bovendien hebben we hier allemaal lieve meiden online die je best willen helpen met je vragen!

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! van harte meid

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd geniet ervan!

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    gefeliciteerd..

13. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties. Heb vandaag een afspraak met de huisarts gemaakt. Via hem kan ik vragen wat een geschikte verloskundige zou kunnen zijn. Is een hele fijn arts dus die zal me zeker willen helpen. Ben ook begonnen met foliumzuur (meteen gehaald toen ik een positief test in handen had) en let heel goed op wat ik eet.....Ik heb geen ongi krampen meer die had ik in het begin heel sterk. Wel zere Boops en met vlagen wat misselijk. Voor de rest voel ik me super...Heb vandaag een speentje gekocht met I love oma. We willen het in januari onze ouders vertellen.

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik ben ook zwanger :-D
    Mijn laatste menstruatie was 31 oktober maar super onregelmatige menstruatie. Heel veel testen in de tijd negatief en dinsdag dacht ik laat ik weer eens testen POSITIEF net uitslag bloedonderzoek ZWANGER woehoe!!! Gefeliciteerd iedereen

Deel Deze Pagina