We hebben van het weekend net ontdekt dat we zwanger zijn. We hadden een speciale vroege zwangerschaptest gekocht en deze gaf een negatieve uitslag, dus had ik helemaal verwacht dat ik toch niet zwanger was. Zaterdag weer een test gedaan en we zagen een heel licht streepje en zondag toch nogeens getest en toen was de streep echt duidelijk. Dus nu zijn we erg blij en vinden we het natuurlijk ook heel spannend. Sinds 3 dagen heb ik erg last van gevoelige borsten en tepels doen erg pijn. Kan je hier nog iets aan doen of gewoon afwachten? Ik ben al anderhalve week misselijk en had kramp in mijn buik. S nachts elke keer naar de wc. Ik had dus al een tijdje het gevoel dat ik zwanger was, maar toch wist ik het niet helemaal zeker. Heb vandaag een afspraak gemaakt met de huisarts, die doen bij ons in het dorp ook de zwangerschappen en bevallingen. Pas in de tiende week vind de eerste afspraak en controle plaats. Dus dat wordt nog even wachten. Binnenkort onze ouders het nieuws vertellen, das best spannend.
Jee, gefeliciteerd! Hier in het begin ook zere borsten, heeft wel een paar weken geduurd maar ging rond de 11e week over. Mijn eerste afspraak bij de VK was ook in de 10e week en is volgens mij normaal. Veel plezier met vertellen aan jullie ouders!