Hoi , hier ook al 4-5 weken zwanger. woensdag een testje gedaan en dacht zal weer negatief zijn en opeens verscheen zwanger 2-3 weken op cb ! De dag nadien ng eens een cb gedaan met zelfde resultaat . Vrijdag vloed getrokken en ook posi . vanaf wanneer zou de eerste echo gaan ? Heb nog niet echt symptomen buiten mijn verkoudheid gerekend .. enkel af en toe mijn buik die rommelt .. hoe gaat t bij jullie ?? X
Gefeliciteerd! ik heb toen 2 dagen voor nod getest.. maar diep van binnen wist ik het gewoon ik was zwanger.. en ja hoor positief! en toch schrik je haha lekker van gaan genieten!
Gefeliciteerd!! Ik heb ook net uitgevonden dat ik zwanger ben en vind het superspannend! Ik heb nog niet veel symptomen. Ben soms een beetje misselijk en heb vooral pijn in mijn onderbuik. Voelt heel anders dan menstruatiekrampen, maar vind het toch eng... Ik lees wel overal dat het erbij hoort, dus ik houd me maar vast aan het gegeven dat de kans dat het goed gaat veel groter is dan de kans dat het fout gaat
Super gefeliciteerd!! Rommelende darmen en pijn in je onderbuik (alsof er een zware menstruatie aankomt) dat hoort er allemaal bij!
Gefeliciteerd ! Ik had dit ook rond de periode dat ik mijn ms verwachte .. ga wel over gaan . Spannend he geniet ervan !