Hallo allemaal, Ik was 5 dagen over tijd dus heb ik net een test van CB gedaan en het was erg duidelijk POSITIEF. Nu moet ik het mijn vriend nog gaan vertellen. ik ben bang hoe hij zou reageren omdat het niet gepland is. maar daar wacht ik even mee tot ik zelf een beetje aan het idee gewent ben. maar ik hoop wel dat hij positief reageerd.
ten eerste gefeliciteerd , ( ten minste ...ik neem aan dat je er toch wel blij mee bent ook al was het niet gepland) ..wanneer ga je het je vriend vertellen meid ? greetz asjuh
Toch gefeliciteerd. Ik zou het wel meteen aan mijn vriend vertellen. Wat als hij straks vraagt: hoe lang weet je het al?
ppffff lastig hoor, Heb je het idee dat hij er niet blij mee zal zijn? Toch gefeliciteerd in elk geval en ik zou het maar snel aan je vriend gaan vertellen. Karin
Pff alweer een...kon wel in de lucht hangen ....Gefeliciteerd! Hoop dat je er toch blij mee kan zijn. En ook ik zou het snel tegen mijn vriend vertellen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En gewoon vertellen joh, dat moet toch wel, en hij zou alleen maar positief kunnen reageren!
gefeliciteerd. Zou er toch niet te lang mee wachten om het te vertellen. Ook hij heeft er recht op het te weten. liefs Meliske
Heb het mijn vriend verteld. hij verschoot in eerste instantie en liep weg. 2 dagen daarna is hij terug gekomen en hebben we gepraat. daaruit is gekomen dat we het gewoon op ons af laten komen. ik denk laat het jullie nog eff weten.