Hoi dames, Even een vraag ik ben Begonnen met ovulatietesten en hij is netjes opgelopen! Gister zou mijn eisprong moeten zijn ( bij een cyclus van 28 dagen ) maar gezien mijn "onregelmatige" cyclus vaker richting de 32 dagen gaat lijkt dit me sterk maar de test was gister bijna net zo dik als de controlestreep ! Geklust en vandaag een hele vage test! Zou ik dan toch deze dagen m'n eisprong hebben !?
Heb je een foto van de testen?? Als hij net zo donker was als de controle lijn dan was hij positief. Je ei springt dan vandaag of morgen
De mijne was daarnet positief dus spring binnem 12-36 uur... Vanavond aan de klus hahaha en de afgelopen dagen om de dag geklust dus er ligt al een voorraadje klaar! Succes met klussen!
Het kan sne, gaan met de piek die een ovulatietest meet Heb je 2 keer op een dag getest, want als je test in vroeg middag bijna positief is en je doet pas de volgende dag een test en die ks weer lichter dan kan het zijn dat je piek de avond is geweest. Zodra ik duidelijkere tetsen had ging ik 2 x testen op een dag Maar ws is je piek geweest en zal je ei binnen 48 uur kunnen springen, lekker klussen dus