Dat is raar...zien jullie hem nu wel? Fotoalbum heet ronde 3. Had geen digitale gedaan, had de + test gedaan van cb. Met de digitale wil ik nog even wachten morgen ochtend eerst nog een kv en ff kijken wat die doet
kom er nu pas achter dat alle foto's bewaard worden die je ergens post en dat je dus moet verwijderen dus maar paar verwijderd, als het goed is zit er nu bij deze post wel een foto van mijn CB +
Op die laatste foto zie ik wel een plus ja, dus gefeliciteerd! Maar het is niet de bedoeling dat je foto's van testen moet bewerken of openbreken om te zien of ze positief zijn hoor Zo maak je alleen maar meer kans op teleurstelling voor jezelf. Als je te vroeg test ( Als in voor NOD ) dan is de kans op een vroege miskraam gewoon groter wat je anders niet geweten zou hebben omdat je dan "gewoon" ongesteld zou worden. En ongesteld worden is minder confronterend als denken dat je positief testte en dan bloed verliezen...
Ik heb nog getest vanmorgen met kv maar is niet waar ik op hoopte... Ik wacht nu dinsdag af (NOD)... Je heb helemaal gelijk suus Deze foto is trouwens onbewerkt en binnen 5 min gemaakt
Jammer Robano dat deze zo licht is, ik hoop dat je dinsdag toch een mooie test in je handen mag hebben!