Vanmorgen weer getest met CB + test en er kwam een duidelijke +!!! Dus morgen ochtend ga ik de digitale doen Ik zal proberen zometeen een foto te maken en te plaatsen, maar toen ik hem deed had ik me mobiel niet bij me en nu heb ik mijn telefoon maar de test niet bij me....
Net foto gemaakt iets meer dan 1 uur later en het is een pennestreep geworden nu Terwijl die vanmorgen even breed was!
Vind t heel raar dat die eerst wel even breed was en nu zo opdroogde als een pennestreep....maar morgen ochtend ga ik de digitale doen!
Helaas droogt de cb als een pennenstreep op terwijk hij eerst breed was. Als je goed kijkt bij inzoomen zie je dat de brede streep nog licht aanwezig is. Je had de urinestrip eruit kunnen halen. Dan blijft hij mooier breed. Ik vind het een super mooie test! Nogmaals gefeliciteerd!!
De testen van kruidvat zijn geloof ik wat veranderd, ze reageren vaak met lichte streepjes naar mijn idee of mijn laatste rondes hadden allemaal een bevruchting en poging tot nestelen. Helaas zie ik op de foto geen streepje op die test. De CB test die bij mij een pennenstreep was, was destijds vals positief! Niet om je van je roze wolk te trappen hoor, het kan natuurlijk nog alle kanten op! Hopelijk heb je snel een knaller! Ik duim voor je!
Op een roze wolk zit ik nog niet, geloof het nog niet echt. Vandaag is mijn NOD en als er morgen ochtend nog niks is ga ik de digitale test doen van CB met indicator