Ja?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ritah, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg ook niet dat je niet zwanger bent, want dat ben je naar mening wel ;), maar dat je wellicht minder ver bent.
    En dat de bloeding van vorige week geen innesteling was omdat dat niet overeenkomt met je testen.
    Pms klachten, progesteron klachten, hcg klachten lijken allemaal op elkaar.
    Stel dat jouw eisprong niet op 14-15 januari was, maar pas op 18-19 januari.
    De bloeding van de 22e hoort dan nog bij je eisprong (of een contactbloeding na sex).
    En de pms klachten zoals je zegt kwamen toen dus van progesteron, wat volkomen normaal is op 3-4 dpo.

    Vandaar mijn eerdere vraag aan jou of je na 13 januari nog had doorgetest met ovulatietesten. ;)

    Maar zoals je zelf ook aangeeft... lekker op die wolk klimmen en hopelijk kan je snel een mooie baby in making op een echo zien :)

    Gefeliciteerd!
     
  2. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Nu snap ik je beter haha, maar inderdaad las dat het sowieso 48 uur kan duren van de positieve ovu-test tot aan de daadwerkelijke sprong.

    Inderdaad die PMS klachten lijken er veel op, daarom dacht ik deze keer ook weer dat het niet zo was. Maar omdat de klachten af begonnen te nemen en wel wat anders werden na dat vloeien heb ik dus zondag getest. (Was zaterdag ook even niet geworden tijdens mijn werk, wat ook vraagtekens op riep)

    Bedankt in ieder geval voor je reactie! En we wachten de komende tijd gewoon verder af.
     
  3. Bab17

    Bab17 Actief lid

    22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Ziet er goed uit, hoe is nu? Ik had bij m'n kids ook pas laat goede dikke donkere streep, zelfs bijna week na nod nog, maar huisarts zij ook al wisselt zo per persoon!
     
    Ritah vindt dit leuk.
  4. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Ik heb niet meer getest, vind dat ik er vertrouwen in moet hebben, en de huisarts en de verloskundige waren positief. Lees idd dat het per persoon en per zwangerschap heel verschillend is. Ben nu een week verder dan de dag van de testen en merk nog steeds vanalles aan mijn lichaam. Ik ben bijvoorbeeld een hele fanatieke sporter. (Fitness, hardlopen en kickboksen) Gisteren met kickboksen aangegeven aan mijn maatje dat ik niet fit was dus of mijn buik vermeden kon worden... nou echt waar, ineens was mijn explosieve conditie ver te zoeken en merkte ik dat ik mijn eigen niveau nu al niet aan kon.
    Maar ook mijn borsten (lees, kanonnen), mijn eetlust die veranderd (vind ineens dingen niet lekker, best veel eigenlijk) , geur, rommelende darmen.

    Op naar de eerste echo!
     
  5. Bab17

    Bab17 Actief lid

    22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Klinkt positief, en geen menstruatie is natuurlijk ook wel vrij duidelijk! Ben zelf 'n auti die nog ff in letters' zwanger' wil zien staan maar als je dat niet hebt lekker zo laten idd! Spannend
     
    Ritah vindt dit leuk.
  6. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Ja in het begin had ik dat wel, maar dacht, nee zo'n test bepaalt dan toch niet of het goed of fout gaat. Dus ben ik er wat nuchterder in gaan staan, ben bang dat ik anders altijd die onzekerheid zal hebben en ik wil er gewoon van genieten.
     
    Bab17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina