gelukkig ben ik niet de enige met twijfels. Ik mag pas woendag pas testen maar heb vandaag toch even een testje gedaan negatief natuurlijk. Maar ben wel vaak s'ochtend misselijk en vaak plassen. En al de hele week vage krampen in me buik. Beetje ongi krampen . Maar me ovulatietesten waren wel een beetje onduidelijk. Maar hopen op het beste En moon0810 hoop voor je dat je snel een positief test in handen krijgt En disneycouture je weet maar nooit. Als je er niet mee bezig bent dan heb je er ook geen spanning van Ben nieuwsgierig
Hey meiden, Vandaag testje gedaan maar helaas negatief... Maar afwachten wat de komende dagen gaat brengen.. xx desparate housewife
Hoi meiden. Ook ik zit in spanning, normaal heb ik na mijn ei altijd hele zere borsten, nu helemaal niks. Gisteren had ik mega hoofdpijn en was zo misselijk, had het heel erg koud, terwijl mijn lichaam warm aanvoelde, had geen koort ofzo, hoop dat het een teken is van een innesteling. Volgens de Mat Care ultra test zou ik vanaf 20 februari kunnen testen, alleen weet niet hoe betrouwbaar die testen zijn. Iemand hier ervaring mee? PS, hoop voor iedereen hier dat het voor jullie ook raak zal zijn
Vandaag een testje gedaan van Etos maar negatief. Toch nog niet ongesteld geworden.. heb hier trouwens ook een test van de kruidvat liggen en lees dat de Etos test nogal vaagjes is? Ik probeer het over twee dagen nog eens! @ Gemma Benjak Ik zie dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten dus? Hou me op de hoogte en hopelijk is het zo ver!
hoi ik word gek volgens mij heb ik mijn ei te vroeg gehad ik ben vandaag zoooo misselijk snap er niks meer van ik had vanmorgen ook ineens bloed eerst een donkere druppel en toen een roze veeg (sorry) wat kan dit zijn. ik weet zeker dat ik mijn ei al heb gehad door middel van testen mn ei was op 12 feb al wat kan dit nou weer zijn dan? HELP!
LINNIE22 Wil je niet al teveel goede hoop geven, maar het zou best je innesteling kunnen zijn. Toch zou ik wel even wachten met testen tot je NOD want dan weet je zeker. En er kan nog veel mis gaan in die tussen tijd. Zal voor je duimen
hey ivisser bedankt voor je reactie ik hoop dat ik kan wachten tot mijn nod haha en jij heb jij al getest? groetjes
hey linnie Tuurlijk kan je wachten, wanneer mag je testen? Nou zoals je aan me banner ziet ben ik ongi geworden . Had goede hoop maar helaas op naar de nieuwe ronde. Laat maar weten wanneer je gaat testen ben nieuwsgierig.
hey ivisser . ik mag PAS 2 maart testen volgens mij als ik uit ga van de laatste ronde die duurde 31 dagen dus dat hou ik dan ook maar aan ik voel meer als bij de vorrige ronde bij elke stap die ik zet heb ik rechts onder in mijn buik pijn niet veel hoor maar ik voel het wel haha mn borsten zijn gespannen en doen af en toe zeer maar ja dat kan ook allemaal komen als je ongie moet worden. ik vind het zo spannend kan niet wachten haha x linnie
hallo allemaal, sinds vandaag heb ik me ook aangemeld op dit forum. nog iemand erbij die graag zwanger wil worden en dan ook vanalles voelt! Voor degene die het al gelukt is, van harte! en degene die ook afwachten.. succes! heb zelf (volgens mij) afgelopen dinsdag (17 febr.) mijn ovulatie gevoeld. De dagen ervoor flink geklust.. Nu sinds woensdag erge ongi krampen en opgezette buik! Ook af en toe steekjes in de liesstreek.. en enorm warm de hele tijd! Mijn volgende NOD zou op 3 maart moeten zijn (cyclus 38 dagen) Zijn er mensen die dit herkennen? en ook niet weten wat het nou is? Groetjes!
Hallo hallo Ook hier flink geklust begin vorige week en nu afwachten. Geen innestelingsbloeding gehad (is dit een vereiste?) en geen ongemakken dus de zullen volgende week hoogstwaarschijnlijk hun intrede maken Veel succes allemaal!
Hier hebben we ook flink geklust Had vanmiddag hevige krampen de vorige x dacht ik ben misschien zwanger maar nu denk dat ik ongi ga worden probeer me dit x niet gek te maken wachten gewoon geduldig af
ik zit hier ook in de twijfels zal het zo zijn of niet zo zijn ik heb vanmorgen een paar druppels bruin gehad en heb ik geel met afvegen en heb buikpijn en zere tepels
ben blij dat ik niet de enige ben die zo onzeker is. die twee weken wachten of je ongesteld wordt, om gek van te worden. ik voel nog steeds niets dus ben bang dat het dit keer weer niet is gelukt. Degene die nu zwanger zijn geworden. hebben jullie altijd iets gevoeld van tevoren, zoja wanneer begon dat dan? want ik lees alleen maar van mensen dat ze echt al 12 dagen voor de ongi al gevoelige borsten enzo krijgen. is dat altijd het geval? dan heb ik nog een vraag. zo'n ovulatietest wat geeft ie aan? wanneer je ovulatie precies is? geeft hij ook aan of je uberhaubt wel een ovulatie hebt? Ik heb een vermoeden dat ik de ene maand wel een ovulatie heb en de andere maand weer niet. de ene maand voel ik het namelijk en de andere maand niet. Ik heb nu wel steeds een beetje kriebels in mijn buik maar dat kan ook tussen mijn oren zitten. :
@Julied Idd spannend alleen heb nu het gevoel dat ik ongi ga worden helaas... Hoop dat je over 9 dagen goed nieuws kan vertellen Liefs ssillke
Oei je hebt nu al een gevoel? Ik voel nog helemaal niets, geen zwangerschap en geen ongesteldheid... We zien wel he! De hoop nog niet opgeven, zolang de er niet zijn, is het positief. En anders weer klussen he
Ach, ik spreek niet uit ervaring want ik was nog nooit zwanger, maar beste vriendin is net zwanger en heeft ook niets gevoeld. Dus dat hoeft helemaal niet volgens mij!
Ik voel normaal zo vroeg ook niets 1 dag van te voren altijd. laatste x 1 week voor dat ik ongi werd had ik ook krampen hoofdpijn veel plassen nu is het alleen krampen. Maar zolang de ongi weg blijft is het altijd goed en betreft het klussen is geen enkel probleem