hihi.. en jij hebt net als ik nog 3 dagen in je banner... erg he! Ovu.test was 2 weken terug woe. en dond. posi... pfff kan ik dan echt niet eerder testen? Ik kan niet meer haha...
ja lekker he zo ongeduldig zijn. Eigenlijk wil ik wachten tot zaterdag, maar ik ken mezelf... Ik ga nu offline.... Misschien tot morgen
Ik wilde eigenlijk het weekend uitzingen.. eerst kijken of ik niet ongi word... maar k word nu al gek! Miss tot morgen en succes met wachten
hier nog 1, inmiddels op dag 40! en vandaag weer negatief getest. ben vandaag ook echt een beetje down hiervan. maar ook nog steeds niet ongie.......
@ Lima 84 en Mosie, Super dank voor de reacties. Ik heb besloten dat ik morgenochtend alvast ga testen. Ondertussen zal ik ook voor jullie duimen! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
Nou hier nog één hoor die d'r zelf gek zit te maken. Van t weekend had ik steekjes in mijn onderbuik aan de linkerkant en had ik wat bruinverlies. Dus ik hoopte/dacht stiekem dat t een innesteling zou zijn. Gister voelde ik me heel de dag wat licht in mijn hoofd, bloedde mijn tandvlees bij t tandenpoetsen en had ik een btje een "brok" in mijn keel, niet alsof je bijna moet huilen, maar alsof je een btje misselijk begint te worden. Dus ik dacht....ja hoor, ik ben vast zwanger. Maar vandaag.....helemaal niets. Dus ja nu weet ik t ook niet meer hoor. Pfff en ik mag pas 9 feb testen. Ik las bij een ander topic trouwens van iemand die ook telkens naar de w.c. ging om te kijken of ze al ongesteld was geworden en zij noemde dat broekloeren. Hahaha, dat vond ik echt zo grappig
Nou, wat ben ik blij dat ik jullie berichtjes lees... ik ben pas een maand begonnen maar maak mezelf al helemaal gek. Inderdaad dat 'broekloeren' zoals jij dat noemde, hahahahah! vreselijk, ik word na een maand al gek, kan me niet voorstellen hoe andere meiden zich voelen....wat erg:S het is de eerste maand zonder pil dus alles is beetje nieuw. Ik kan niets onderscheiden... Het ene moment denk ik: het kan niet anders ( heb tijdens een inwendige echo tehoren gekregen dat mijn eitje op springen stond, dus heb goed kunnen klussen)... het andere moment voel ik me beetje ongesteld worden...( al paar dagen)... pfffffffffff...... maar ben blij te lezen dak niet de enige ben
kheb ovu.test gedaan haha.. en eigenlijk is mn droom alweer vervlogen Nu wil ik dus gewoon ongi worden.. of snel hcg aanmaken...
hier nog zo'n ongeduldig type.. ik wil het ook zo graag weten! heb met mezelf (uhh eigenlijk meer op aandringen van mijn man) afgesproken dat als ik zaterdagochtend wakkeer wordt en ik nog niet ongi ben dat ik direct ga testen! liefst zou ik nu testen.. maar goed moet nog even wachten! heb voor het eerst heel erg zere (.)(.) en krampjes heb ik wel vaker ook ivm lastige darmen! ik was vandaag misselijk,z o erg dat ik niet kon eten.. dat heb ik no gniet eerder gehad!
ja ik ontzettend erg! ben al een hele week ontzettend moe. hoelang ik ook slaap moe. last van mn buik opgezwolle buik veel naar t toilet etc. maar zondag mn NOD en heb net een test gedaan kon me niet meer inhoude. maar natuurlijk nega. hopen dat hij nog posi wordt liefs
nou hier ook ongeduldig nog steeds na 20 maanden afgelopen zaterdag had ik een test gedaan en die gaf posiiii ik zenuwachtig maar het was zo dunnnn dus d8t ik doe het over een paar dagen wel weer maar nee hoor kon me niet inhouden volgende dag precies dezelfde gedaan en negaaa oh kon wel janken nu voel ik dat ik wel ongi ga worden heb echt die ongi buikpijn dus dan ga ik toch maar volgende week naar de fertiliteitspoli waar ik al een afspraak had staan maar had gehoopt dat ik niet hoefde maar helaas
@ all.....wie gaan er nog meer tetsten op donderdag? en wie wil met mij meedoen?.....ik it nu 3 dagen voor NOD en mijn geduld raakt op.....denk telkens dat ik iets voel.....maar even later niks meer.....
Hey Ik test met jou mee donderdag. Ik voel vanalles en denk ook wel dat ik zwanger ben, het voeld juist hetzelfde aan als bij mijn dochter. Veel succes Groetjes
@ jolien1.....dan gaan we donderdag samen testen....als de symptomen hetzelfde zijn als bij je dochter....ik duim voor je. Ik zou niet weten hoe het zou moeten voelen....ik heb 12 dagen geleden een eisprong gehad...dit is bevestigd door de gyn. Gisteravond had ik veel krampen in de onderbuik....vandaag een zeurend gevoel en af en toe een steekje...en bij aanraking doen mijn tepels pijn....dus ik weet niet of het wat is....misschien wordt ik wel "gewoon" ongesteld (zou voor mij de eerste keer zijn dat mijn lichaam dat doet...heb nooit geen eisprong gehad dus ook nooit zonder medicijnen ongesteld geweest).....wordt ongeduldig
Ja erg is dat he! Ik heb gelijk de 'worst case scenario's' in mn hoofd en ben bang als ik dan niet meteen naar de wc ga dat het een bloedbad is in mn broek...maar tot nu toe nog niks! En ook 2 dagen een hevig ongi gevoel gehad, vandaag viel het weer mee Vrouwenlichamen zijn niet te begrijpen [-(