Jaa ben zwanger/nee word ongesteld. Die twijfels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mosie, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wat heerlijk herkenbaar allemaal. Mijn man wordt al helemaal gek van me. Ene moment weet ik zeker datik zwanger ben andere moment weet ik zeker dat ik ongi wordt, hahahahha . Heerlijk irri dus. Heb dit weekend mijn NOD... hoop zo dat de :evil: weg blijven. Spannend spannend spannend

2. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    doet me goed om te lezen, dat ik niet de enige ben die te vroeg test, alle kwaaltje al heeft gehad, wc loop doet enz enz..

succes meiden met donderdag testen! Hopelijk een positieve test voor jullie!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi charmedknorrie en door, ik zie dat jullie net lid zijn hier: welkom!
    Grappig he dat je niet de enige bent met dit soort dingetjes. Ik dacht ook dat ik gek was hihi (of we zijn het gewoon lekker allemaal...;) )

4. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik heb getest en negatief... ik wacht nu op die verrekte duivels. Heb geen hoop meer. Jullie nog veel succes!

5. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    Ik heb ook weekend NOD! ga zaterdag testen... al moet ik zeggen dat ik vanmorgen wakkeer werd en dacht nu ben ik ongesteld, maar is niet zo! is nu weer gezakt!

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoihoi nou ik dacht ook ik ben zwanger geworden door de pil heen want wij willen eigelijk nog geen 3de want ik heb mijn handen nog vol aan mijn kindje van 1,5 jaar dus wil nog even wachten mischien volgend jaar maar ik had ook alemaal rare dingen symptonen maar ik ben vanmorgen ongi geworden dus ik ben niet zwanger maar nu ben ik er zo mee bezig geweest dat ik denk het is toch wel leuk als ik weer zwanger ben van een 3de wat wij graag willen :D

gr patricia

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    wat voel je dan als je door de pil heen zwanger wordt? Was je hem vergeten dan of ziek geworden?

8. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Gisteren had ik veel bruinverlies, dus ik dacht ik word gewoon ongesteld, tot ik gisteravond in mijn agenda keek en pas op dag 23 zit en dus nog helemaal niet ongesteld hoef te worden. (ik had mijn eisprong op dag 11)
    Sinds vandaga is er dus weer niets meer te zien..
    Ik snap er helemaal niets meer van.. :(

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou ik was een paar dagen later begonen als normaal (5 dagen !)met de pil en ik was hem tussen door nog wel is vergeten ja ik weet het stom maar goed ik ben nu gewoon ongestelt

gr patricia

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ all....ik had maandagavond veel krampen onder in de buik en gevoelige tepels.....gister wel wat krampjes en gevoelige tepels....maar vandaag voel ik bijna niks meer....ik mag pas over 2 dagen testen....ik denk dat het deze niet raak is....helaas

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nog niet de hoop opgeven he! Je zit nog niet op of over je NOD...
    Ik ben zelfs de hoop nog niet verloren, en dat terwijl ik net weer negatief getest heb. Tja, zolang ik niet ongesteld ben? Denk aan de ene kant ook weer: nou word maar ongesteld want dan zit ik ook niet meer zo in de kriebels... :rolleyes:

12. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
  13. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
  14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, volgens mij is er bij Misz81 iets niet helemaal goed gegaan #-o

Ik wordt trouwens hoe langer hoe ongeduldiger, ik wil testen! Tjongejonge wat kan een week lang duren zeg als je ergens op zit te wachten.

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoe gaat het hier?
    Ik begin de hoop een beetje op te geven.
    Ben vandaag super moe en voelt alsof ik ongi ga worden...

16. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hier gaat de ongi denk ik ook eraan komen veel buikpijn

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    bij mij ook..
    heb helemaal geen zwangerschapstekenen.. :(
    Morgen ga ik wel voor zekerheid een testje proberen.

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Erg he die onzekerheid, denk dat ik morgen ga testen als het dan nog niet is doorgekomen.

19. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ja ik snap er bij mij helemaal niets meer van, heb zo'n rare cyclus deze maand.. denk dat ik morgen gewoon test als ik nog niet ongi ben.. en dan maar hopen ! zie er alleen een beetje tegenop als hij weer negatief is..
    Heb jij verder symptomen die op zwangerschap kunnen lijken Luna ?

20. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Afgelopen mnd dacht ik ook rode veeg, goed teken van misschien wel innesteling. Volgens calculator was het ook de innestellingsdag, 2 dg erna toch ongi geworden, week te vroeg. Teleurstelling is dan erg groot.
    Zit nu in ronde 6 na mk.

Deel Deze Pagina