@ Lima 84 en mosie, Ik heb vanmorgen getest, doet die test het niet! GRRHH. Ik heb net een nieuwe test gekocht (duo) dus heb gelijk een test gedaan en heb echt een licht roze streep. Morgenochtend doe ik nog een test. Jij ook toch Lima 84? Een licht streepje betekend toch ook iets?
@ curly...ze zeggen een streep is een streep....ik zou nog 1 tets doen...ik duim voor je. en ja ik tets morgenochtend....ik hoop dat hij iets aangeeft ik zit dan 1 dag voor NOD....toen mijn zus zwanger was gaf zij pas 3 dagen na NOD positief...ik hoop toch niet dat ik zolang moet wachten
Hoi Lima 84, Ik wacht even met testen tot morgenochtend. maar zag net een profielplaatje bij maia en zo ziet mijn test er precies uit (zelfde test ook). Ik zal je morgen verslag doen. Ik zal voor je duimen. Zolang je niet ongi wordt is er hoop toch? Heb je verder ergens last van?
@ curly....mijn duimen doen al zeer....ik hoop het voor je. ik ben nog niet ongesteld .....maar ikheb bij aanraking zere tepels en heb lichte krampjes in de onderbuik...alleen maandagavond waren de krampen wat heftiger en ik dacht nog, ik ga ongesteld worde.....maar ik zal nog ff geduld moeten hebben...ik zal even kijken bij maia
@ Lima 84, Ik heb ook wel iets van krampjes en last van me rug gehad gister en vandaag. Daardoor dacht ik dat het niks werd. Maar wie weet nu toch. Ik duim voor je meid!
als je dag eerder zou willen testen, wat raden jullie dan aan? ik lees verschillende verhalen over etos en kruidvattesten! ik kan het eigenlijk niet meer houden... ben niet extreem moe ofzo, voel me al week onwijs vrolijk en ineens (ik maak me vaak druk om dingen en moest ik veranderen) sinds zondag kan het me ook niet meer boeien hoe andere doen en denk ik gewoon aan mezelf (geloof me, zet normaal mezelf op laatste plaats!)
Ik hoor/lees over de etostesten juist slechte verhalen. Dat die testen slecht af te lezen zijn, niet makkelijk in gebruik enz... Heb zelf testen van Matcare, die kun je 4 dagen voor je NOD al gebruiken. En ik lees hier heel veel over de kruitvattesten 2 voor 5 euro. Niet die duurdere en ook niet de ovu testen van kv, die zijn geloof ik weer niet goed... Spannend meiden, ik lees mee hier! Succes!
Hoi Hoi Word steeds gekker van mezelf. Heb nu opeens hele andere afscheiding dan dat ik normaal heb...beetje dik en wittig...ik weer opzoeken wat dat kan betekenen maar ja zoals alles kan het van alles betekenen. Kunnen we de klok niet wat vooruit zetten zodat we t gewoon weten. Ik word echt gek van dat wachten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Succes allemaal Liefs van mij
Zoiets staat ook al in een ander onderwerp. Kan zijn dat je zwanger bent, je kan ook ongi worden. Ik had het gisteren en ben helaas ongi geworden. kan dus idd twee dingen betekenen.
@jada Balen dat je ongi bent geworden zeg. Hopelijk aankomende maand meer geluk. Ik zal t wel merken aankomend weekend ga er maar vanuit dat het niks is en dat ik gewoon ongi wordt.
Hoi IK heb vandaag ook een test van etos gedaan en die was negatief. Soms hoop ik dat ik die test fout heb gedaan dan heb ik toch nog hoop. Morgen een testje gebruiken van het kruitvat je weet maar nooit he! Succes aan iedereen die morgen gaat testen. Groeten.
Ik had ook maar rekening gehouden met een ongi, teleurstelling is er altijd. De eerste ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, had allerlei kwaaltjes. Dus nu maar met het ergste rekening gehouden.
Balen meid, mss nog te weinig HCG aangemaakt, of je gaat toch ongi worden. Je kan altijd nog een keertje testen, mocht je niet ongi worden.
De eerste twee keer was teleurstelling bij mij ook erg groot, maar afgekopen twee keer wist ik gewoon dat het niet raak was. Scheelt best wel in de teleurstelling moet ik zeggen. Maar deze keer is het anders op de een of andere manier....maar ja blijf toch maar met het ergste rekening houden idd.
Ja hier ook ben me ook al 15 mnd gek aant maken volgens mij Ik moest afgelopen zondag ongi worden maar ben het nog steeds niet heb al vanaf vorige week last van hoofdpijn buikpijn en moet heel vaak naar de wc. Hier heb ik normaal nooit last van behalve de buipijn dan 1 dag van te voren. Gelukkig is de hoofpijn minder alleen de buipijn het voelt net als ik ongi moet worden. Dacht vandaag doe eens een test alleen was deze negatief dus nu maar afwachten wanneer ik het wordt
@ssilke...balen van de negatieve test...blijf voor je hopen! Laat ons weten hoe het verder is gegaan he!
ik ga morgen die van kruidvat halen, dan hebben we die dan ook maar in huis! ik maak mezelf ook gek hoor.. zou blij zijn als het zaterdagochtend is en ik doe een test, als ik het niet vrijdagochtend doe!
nou, ik stond dus net met alles klaar in de badkamer. Zat al dagen in twijfel. Had zere tepels en last van maagzuur, hoge temp. Morgen NOD, dus ik wilde de gok wel wagen. Trek mijn broek omlaag: roze veeg in mijn ondergoed! Alles dus weer opgeborgen en nu teleurgesteld. Ik hoop dat ik voglende maand kan wachten tot na mijn NOD. Dit was de eerste maand dat ik vrij zeker was van mijn zaak. Al zegt zo'n veegje nog niet alles, maar is bij mij altijd standaard begin van ongi. Volgende ronde beter...
@ Lima 84, Mosie en Lynn 83 Ik heb vanmorgen nog 2 testen gedaan en allebei positief! Ben superblij! Hoe is het bij jullie?